ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی M30 منتشر شد

پس از رونمایی از گوشی‌های M10 و M20 در هند حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد این بار با گوشی گلکسی M30 وارد بازار تلفن‌های هوشمند میان رده شود. یکی از کاربران هندی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

پس از رونمایی از گوشی‌های M10 و M20 در هند حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد این بار با گوشی گلکسی M30 وارد بازار تلفن‌های هوشمند میان رده شود. یکی از کاربران هندی توییتر در توییتی مشخصات مربوط به این گوشی را اعلام کرده که البته نمی‌توان این ادعا را فعلا تایید یا رد نمود.

طبق توییت منتشر شده سامسونگ گلکسی M30 از چیپست اگزینوس 7904 استفاده خواهد کرد و دارای نمایشگر ۶.۳۸ اینچی با رزولوشن ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ خواهد بود. این گوشی دارای دوربین سه گانه‌ی پشتی است که شامل یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و دو لنز ۵ مگاپیکسلی که به ترتیب دارای دیافراگم f/1.9 و f/2.2 هستند، خواهد بود.

دوربین سلفی دارای یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات قابل توجه این گوشی به شمار می‌رود. کاربر توییتر مدعی شده که ابعاد گوشی ۱۵۹ در ۷۵.۱ در ۸.۴ میلی‌متر خواهد بود و ۱۷۵ گرم وزن خواهد داشت. برخورداری از ۴ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی از دیگر مشخصات اعلام شده توسط این کاربر به شمار می‌روند.

گلکسی M30 در دو رنگ آبی و مشکی عرضه خواهد شد. دو نسخه‌ی قبلی از سری M یعنی گلکسی M20 و M10 دارای بریدگی نمایشگر اینفینیتی V بودند که باید در گلکسی M30 هم شاهدش باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی