ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن کتاب صوتی گویا؛ نوای دلنشین یار مهربان

شاید نیازی نباشد که برای اثبات عدم علاقه‌ی ایرانی‌ها به کتاب و کتابخوانی به آمار و ارقام متوسل شد. موضوعی که همیشه درباره‌اش صحبت شده و همه از آن با خبریم. یکی از اصلی‌ترین دلایل ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

شاید نیازی نباشد که برای اثبات عدم علاقه‌ی ایرانی‌ها به کتاب و کتابخوانی به آمار و ارقام متوسل شد. موضوعی که همیشه درباره‌اش صحبت شده و همه از آن با خبریم. یکی از اصلی‌ترین دلایل کتاب نخواندن در کشور ما شاید شرایط سخت زندگی باشد و وجود نداشتن زمان مناسب برای این که آن را به کتاب اختصاص دهیم. البته در این که این موضوع می‌تواند قابل بحث باشد شکی نیست، اما تا حد زیادی بهره‌مندی از کتاب‌های صوتی می‌تواند پاسخی به این بهانه باشد.

در این مطلب قصد داریم به معرفی اپلیکیشنی بپردازیم که توسط گروه ایرانی طاقچه طراحی و تولید شده و از هر نظر می‌تواند پاسخی باشد برای عدم استقبال از کتاب در کشورمان. اپلیکیشن کتاب صوتی گویا با بهره‌مندی از همکاری بسیاری از ناشران برجسته‌ی کشور به توزیع و فروش کتاب‌های صوتی در اپلیکیشن خود می‌پردازد. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن کتاب صوتی

همانطور که گفتیم استفاده از کتاب‌های صوتی می‌تواند در حال انجام کار‌های روزانه انجام شود. با استفاده از اپلیکیشن گویا می‌توانید در کنار رسیدگی به کار‌های روزانه گاهی به بخشی از خوانش یک کتاب گوش دهید. موضوعی که می‌تواند شما را به کتاب نزدیک کند.

گویا مجموعه‌ای از بهترین کتاب‌های ایران و جهان را در یک اپلیکیشن جمع آوری کرده است. همکاری با ناشران خوب که در زمینه‌ی تولید کتاب‌های صوتی با تجربه و فوق العاده عمل می‌کنند باعث شده که کیفیت بسیار مناسبی از خوانش کتاب را شاهد باشیم. عموم کتاب‌ها از صداپیشه‌های قدرتمند کشور بهره برده‌اند که لذت شنیدن کتاب را دو چندان می‌کنند.

دسته بندی مناسب کتاب‌ها به صورت موضوعی از بهترین نکات این اپلیکیشن به شمار می‌رود. شما با ورود به نرم افزار می‌توانید از بین کتاب‌های رمان، داستان کوتاه، فلسفی، تاریخی و ... کتابی که به دنبالش هستید را پیدا کنید و حتی با کتاب‌های جدید آشنا شوید. علاوه بر دسته بندی موضوعی، گویا گهگاه مجموعه‌های مختلف متفاوتی را پیشنهاد می‌کند که شامل کتاب‌های مختلفی می‌شوند.

اپلیکیشن کتاب صوتی

قیمت کتاب‌ها در این اپلیکیشن منصفانه انتخاب شده و از طرفی خود سازندگان و طراحان اپلیکیشن گویا نقشی در قیمت گذاری‌ها نداشتند. این قیمت گذاری‌ها از سوی ناشران انجام می‌شود و گاهی شامل تخفیف هم خواهد شد. لازم به ذکر است که در بین دسته بندی‌هایی که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم؛ می‌توان کتاب‌های رایگان هم مشاهده کرد که گاهی از بین آن‌ها می‌توان آثار جذابی از نویسندگان بزرگ مثل آنتوان چخوف هم دید.

یکی از ویژگی‌های مناسب امکان شنیدن بخشی از کتاب به صورت رایگان است تا نسبت به کیفیت آن اطمینان حاصل شود و سپس برای خرید کتاب مد نظرتان اقدام کنید. همچنین پیش از خرید امکان مشاهده‌ی کامل فهرست بندی کتاب و مدت زمان آن قابل مشاهده است. در این بین باید به ویژگی جستجوی اپلیکیشن هم اشاره کنیم که علاوه بر پویایی، بیشترین جستجو‌های انجام شده در نرم افزار را هم نمایش خواهد داد.

گوش کردن به کتاب‌های صوتی به دو صورت امکان پذیر است. می‌توانید فایل صوتی کتاب را به طور کامل و یکجا دریافت کنید و هر زمان که خواستید بدون نیاز به اینترنت به آن دسترسی داشته باشید. این امکان هم وجود خواهد داشت که با استفاده از اینترنت و هر زمان که خواستید به خوانش کتاب گوش کنید. لازم به ذکر است که هیچکدام از این دو روش برتری خاصی در زمینه‌ی مصرف اینترنت ندارد.

اپلیکیشن کتاب صوتی

یکی از امکانات قابل توجه اپلیکیشن صوتی، این است که در هنگام شنیدن کتاب می‌توانید از گوشی استفاده‌های دیگر داشته باشید. علاوه بر این قادرید تا سرعت خوانش کتاب را تغییر داده و آن را تا دو برابر سریع‌تر کنید. با اجرای صوت یک کتاب، سیستم عامل پخش صوت را در نوار اعلان‌ها نمایش خواهد داد و می‌توانید آن را کنترل کنید. توقف و عقب و جلو کردن ۱۵ ثانیه‌ای از امکاناتی است که در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

مزیت دیگر اپلیکیشن گویا این است که با بهره‌مندی از آن قادر خواهید بود تا زمان خاموشی برای آن تعیین نمایید. در واقع زمان خاموشی باعث می‌شود تا مشخص کنید که وقتی یک فصل از کتاب به پایان رسید خوانش متوقف شود. گزینه‌های دیگری نظیر توقف بعد از چند دقیقه هم امکان پذیر است.

روش پرداخت در این اپلیکیشن کاملا مشخص و قابل اطمینان طراحی شده است. بهره‌مندی از مرورگر داخلی و پرداخت مستقیم مبالغ باعث می‌شود تا با اطمینان بیشتری خرید نمایید. همچنین ویژگی خاصی شبیه به کیف پول خواهید داشت که می‌توانید اعتبار خود در اپلیکیشن را کم و زیاد کنید تا هر زمان که خواستید به خرید کتاب‌ها بپردازید. لازم به ذکر است که در برخی از روز‌ها تخفیفات قابل توجهی شامل حال کتاب‌ها می‌شود که اپلیکیشن گویا با ارسال یک اعلان شما را از آن‌ها با خبر خواهد کرد.

اپلیکیشن کتاب صوتی

اپلیکیشن گویا، برای هر کتاب بخشی طراحی کرده تا افراد نظرات خود را راجع به آن مطرح کنند. بنابراین می‌توانید کیفیت کتاب را با توجه به نظر افراد و نمره‌ای که کاربران به کتاب‌ها داده‌اند پیش از خرید ارزیابی نمایید. همچنین امکان درج نظر برای کتاب‌ها را هم خواهید داشت.

به طور کلی اپلیکیشن کتاب صوتی گویا، می‌تواند انتخابی مناسب برای همه‌ی علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی باشد. در دنیایی که زمان کم و شرایط زندگی دشوار است، شاید بهترین راه حل برای بهره بردن از کتاب، استفاده از کتاب‌های صوتی باشد. بنابراین اگر علاقمند به خواندن کتاب هستید اما وقتش را ندارید، اپلیکیشن گویا می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

گویا

گویا

سازنده: طاقچه قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۰.۳ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Sakaei
    Sakaei | ۴ اسفند ۱۳۹۷

    تو گوگل پلی که نیست ...
    فقط هم کافه بازار گذاشتین
    این چه وضعشه اخه

  • moslemzare
    moslemzare | ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

    تو گوگل پلی نیس مفتش گرونه

  • Cybex
    Cybex | ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

    چه حیف که نمیتونم نصب کنم، فقط بازار اخه؟

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

    ممنون از معرفیتون

مطالب پیشنهادی