ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارتش ایالات متحده به دنبال تولید تفنگ هایی با پلتفرم مشابه iOS

شاید نتوان به همین راحتی ارتباط آیفون و یک اسلحه را متوجه شد اما ارتش ایالات متحده‌ی آمریکا به دنبال تولید تفنگ‌هایی است که بی شباهت به آیفون نیستند. مسئولان تیم تحقیقات، توسعه و مهندسی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

شاید نتوان به همین راحتی ارتباط آیفون و یک اسلحه را متوجه شد اما ارتش ایالات متحده‌ی آمریکا به دنبال تولید تفنگ‌هایی است که بی شباهت به آیفون نیستند.

مسئولان تیم تحقیقات، توسعه و مهندسی آرمامنت در زرادخانه‌ی پیکاتینی نیوجرسی به وبسایت Task & Purpose اعلام کردند هدف بعدی این گروه برای اسلحه‌های نسل بعد ارتقاء تفنگ‌های M4 و M249 است به نحوی که بتوانند در آن‌ها یک پلتفرم با سیستم عاملی شبیه به iOS ایجاد کنند تا عملکرد بهتری داشته باشند.

ارتش آمریکا به این وبسایت خبری گفته که تیم تحقیقاتی که روی این پروژه کار می‌کند -یعنی NGSW- امیدوار است تا اسلحه‌ی بعدی تولید شده شامل سیستم تیراندازی هوشمندی باشد که احتمال خطا در تیراندازی به فواصل زیاد را به حداقل برساند و همچنین دارای پردازنده‌ای داخلی باشد که در مقابل حملات سایبری مصون باقی بماند.

علاوه بر این‌ها ارتش ایالات متحده امیدوار است که بتواند سیستمی به تفنگ‌های اتوماتیک نسل آینده‌ی خود اضافه کند که بتوانند سرعت باد را تشخیص دهند تا به سربازان برای هدف گیری دقیق تر کمک کنند.

بلندپروازی‌های ارتش آمریکا به همین جا ختم نمی‌شود و آن‌ها می‌خواهند که به زودی امکان طراحی سیستمی وجود داشته باشد که بتوان از طریق هدف‌گیری مجازی و دیجیتال خطا در تیراندازی را به حداقل رساند. موضوعی که البته به گفته‌ی Task & Purpose فعلا در دستور کار قرار ندارد. همچنین به گفته‌ی Military Times استفاده از نمایشگر درون کلاه خود سربازان از دیگر برنامه‌های ارتش آمریکاست.

ارتش ایالات متحده‌ی آمریکا امیدوار است که تا پایان سال مالی ۲۰۲۲ بتوانند این اسلحه‌ها را تولید کنند؛ البته احتمالا نمونه‌های آزمایشی از این تفنگ‌ها تابستان ۹۸ مورد ارزیابی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • intel100
    intel100 | ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

    خواستن توانستن است ? N1

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

    یه روز بعد تولید میبینی رسید دست گروه های تروریستی... مجبورید آخه وقتی میدونید اینطور میشه

    • آریا
      آریا | ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

      کلاشنیکف و ار پی جی دست طالبان و داعش هم نکنه ساخت امریکاست؟ ? ?

  • zitanix
    zitanix | ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

    فینگیلی آمریکا

مطالب پیشنهادی