ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

معرفی نسخه ویژه بوگاتی شیرون؛ خلق یک هیولای تمام عیار به مناسبت 110 سالگی بوگاتی

نسخه ویژه شیرون که ادای احترامی به کشور فرانسه یعنی مقر اصلی شرکت بوگاتی یا به عبارت دیگر Molsheim است با نام "110 ans Bugatti" به معنای 110 سالگی بوگاتی به طور خاص و ویژه ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۱:۰۰

نسخه ویژه شیرون که ادای احترامی به کشور فرانسه یعنی مقر اصلی شرکت بوگاتی یا به عبارت دیگر Molsheim است با نام "110 ans Bugatti" به معنای 110 سالگی بوگاتی به طور خاص و ویژه طراحی شده است و تنها 20 نسخه از آن ساخته خواهد شد.

اکثر بخش ها این هیولای 1479 اسب بخاری با تم پرچم فرانسه و همینطور استفاده از رنگ آبی و سرمه ای با تن ها مختلف پوشیده شده است. مهم ترین قطعه بوگاتی شیرون را باید در بال متحرک عقبی خودرو دانست که پرچم، قرمز، سفید و آبی فرانسه به زیبایی نقشه بسته است. همچنین پرچم فرانسه بر روی آینه بغل ها و همینطور درب آلومینیومی باک بنزین دیده می شود.

رنگ بدنه خودرو که ترکیبی از دو تن رنگ بسیار ظریف است، ویژه بودن این مدل را نشان می دهد. رنگ آبی مات فلزی بر روی بخش عقبی و رنگ آبی مات در بخش جلویی خودرو دیده می شود. لازم به ذکر است بدنه خودرو به طور کامل از فیبر کربن ساخته شده است.

این بوگاتی شیرون به گونه ای طراحی شده تا بخش محفظه موتور و شاسی خودرو را از یکدیگر جدا باشند.

رینگ های سیاه رنگ مات در کنار کالیپرهای ترمز آبی رنگ این طرح را کاملا تکمیل کرده است. در داخل اتاق و بر روی جایگاه استراحت سر نقش پرچم فرانسه دیده می شود و صندلی ها از چرم آبی و  آلکانتارا پوشیده شده اند. همچنین اخیرا بوگاتی سقف شیشه ای را به عنوان یک آپشن اضافی برای مشتریان ابرخودرو شیرون در نظر گرفته که این آپشن بر روی این مدل ویژه نیز دیده می شود.

بوگاتی شیرون

همچنین یک مدال نقره ای با نشان پرچم فرانسه بر روی یک ورقه فیبرکربنی در بخش مرکزی کنسول نصب شده است. در بخش قوای محرکه شاهد مشخصات کاملا مشابه با بوگاتی شیرون اسپرت هستیم. شیرون اسپرت که سال گذشته در نمایشگاه ژنو به نمایش گذاشته شد در حدود 18 کیلوگرم به نسبت نسخه عادی شیرون سبک تر است.

موتور 8 لیتری 16 سیلندر W شکل 4 توربوشارژر این شیرون را در عرض 2.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رساند و حداکثر سرعت خودرو نیز بر روی 420 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

هنوز جزئیاتی از قیمت این نسخه بوگاتی شیرون ویژه توسط شرکت سازنده اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی