ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازگشت به مونتانا در ویدیو جدید Far Cry New Dawn [تماشا کنید]

ویدیو جدیدی از بازی Far Cry New Dawn در صفحه یوتوب پلی استیشن منتشر شده که بخش‌های جدیدی از گیم‌پلی این عنوان را به تصویر می‌کشد. مانند نسخه پنجم، داستان این بازی هم در منطقه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

ویدیو جدیدی از بازی Far Cry New Dawn در صفحه یوتوب پلی استیشن منتشر شده که بخش‌های جدیدی از گیم‌پلی این عنوان را به تصویر می‌کشد.

مانند نسخه پنجم، داستان این بازی هم در منطقه Hope Country خواهد گذشت. البته این بار به جای جوزف سید شیطانی باید با خواهران دو قلوی میکی و لو مقابله کنیم که قصد دارند از شرایط این منطقه بعد از انفجار بمب سو استفاده کرده و کنترل کامل مونتانا را به دست آورند.

مانند سه نسخه اخیر سری فار کرای، طی این قسمت هم شما می‌توانید با سفر به بخش‌های مختلف نقشه و انجام کارهای گوناگون، کاراکتر خود را قدرتمند‌تر کرده و ابزار و سلاح‌های بهتری برای او فراهم کنید. در این راه وسایل نقلیه مختلفی از موتورهای چهار چرخ گرفته تا هلی کوپتر و ماشین‌های عادی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید سریع‌تر بین نقاط مختلف نقشه جابجا شوید.

طبق گفته سازندگان Far Cry New Dawn در یوبیسافت، هسته اصلی گیم‌پلی به آن چیزی که پیش از این در سری فار کرای شاهدش بودیم شباهت زیادی خواهد داشت اما با توجه به فضای نسبتا آخرالزمانی New Dawn با بخش‌های جدید روبرو خواهیم شد که این بازی را از سایر قسمت‌های فار کرای جدا می‌کند.

در ضمن و با وجود آن‌که محیط بازی با فار کرای 5 یکسان است، معماری و رنگ‌بندی آن به طور کل و به خاطر انفجار هسته‌ای تغییر کرده و با جلوه‌های بصری متفاوتی نسبت به گذشته روبرو خواهیم شد.

در انتها باید گفت بازی Far Cry New Dawn که طبق اعلام یوبیسافت کار ساخت آن به پایان رسیده در تاریخ ۲۶ بهمن برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین پیش از این سیستم مورد نیاز برای اجرای این عنوان روی پی سی مشخص شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی