ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیویی از طرح مفهومی آیفون SE 2 با بریدگی نمایشگر و قاب شیشه‌ای [تماشا کنید]

آیفون SE احتمالا مبهم‌ ترین آینده را بین همه‌ی محصولات اپل داشته باشد. طراحی قدیمی، این گوشی را به آخرین تلفن هوشمند ۴ اینچی اپل تبدیل کرده و همچنین بهره‌مندی از پردازنده‌ی A9 آن را ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۳

آیفون SE احتمالا مبهم‌ ترین آینده را بین همه‌ی محصولات اپل داشته باشد. طراحی قدیمی، این گوشی را به آخرین تلفن هوشمند ۴ اینچی اپل تبدیل کرده و همچنین بهره‌مندی از پردازنده‌ی A9 آن را در سال ۲۰۱۹ کمی قدیمی نشان می‌دهد. بنابراین حضور یک مدل به روز شده مثل آیفون SE 2 یقینا هیجان انگیز خواهد بود.

در آخرین ویدیوی مفهومی منتشر شده از آیفون SE 2 -که یقینا بر اساس تفکرات سازنده شکل گرفته- می‌توانیم بریدگی نمایشگر و همچنین استفاده از پنل شیشه‌ای در پشت گوشی را مشاهده کنیم که احتمالا برای پشتیبانی از شارژ بی‌سیم طراحی شده باشد. همچنین در قاب پشتی این گوشی می‌توانیم شاهد یک لنز برآمده باشیم.

آیفون SE 2

گروه ConceptsiPhone در یوتیوب رندر‌های خود را در رنگ‌های مختلفی نمایش می‌دهد که شامل طلایی، قرمز، نقره‌ای و آبی هستند. پیش از این سازنده‌ی این رندر‌ها ویدیو‌هایی از آیفون 11 و ترکیب دوربین‌های سه‌گانه‌اش منتشر کرده بود.

همانند شایعاتی که پیرامون آیفون SE وجود داشت، خبر‌هایی که از نسخه‌ی جدید این تلفن هوشمند به گوش می‌رسد متفاوت و ضد و نقیض است. شهریور‌ماه بود که بسیاری تصور می‌کردند که اپل با توقف تولید آیفون SE دیگر قصد ندارد نسخه‌ی جدیدی برای این گوشی عرضه کند اما هنوز مشخص نیست که اپل چه برنامه‌ای برای عرضه‌ی این گوشی خواهد داشت.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مفهومی منتشر شده از آیفون SE 2 را مشاهده کنید:‌

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • poorygh
    poorygh | ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

    بنظرم خیلی مضحک میشه اگ ی شرکت اسم گوشیشو بزاره Special Edition 2
    آخه کل مفهومِ کلمه ی اسپشیال اینه که تک باشه دگ?

  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

    سونی که کامپکت رو رها کرد.تنها امیدم به همین گوشیه.

مطالب پیشنهادی