ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این پوستر هوشمند وضعیت آب و هوا را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

صفحه‌نمایش ‌های هوشمند ایده‌های چندان جدیدی نیستند اما «پوستر آب و هوا» که پروژه کیک استارتر جدید کمپانی Typified است تفاوت زیادی با تمامی آن‌ها دارد. همان‌طور که از تصویر بالا مشخص است، این پوستر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

صفحه‌نمایش ‌های هوشمند ایده‌های چندان جدیدی نیستند اما «پوستر آب و هوا» که پروژه کیک استارتر جدید کمپانی Typified است تفاوت زیادی با تمامی آن‌ها دارد.

همان‌طور که از تصویر بالا مشخص است، این پوستر تنها یک کار انجام می‌دهد که آن نمایش وضعیت آب و هوایی در روزهای آتی محسوب می‌شود. ویژگی بصری خاصی در این پوستر وجود ندارد و تنها و با نمایش یک آیکون برای هر روز مشخص، وضعیت آب و هوای همان روز نمایش داده می‌شود. به طور کلی در طراحی این صفحه نمایش سعی شده تا جای ممکن کار ساده باقی بماند و محصول نهایی شبیه به همان پوستر ساده‌ای که افراد در خانه خودشان آویزان می‌کنند باشد.

این پوستر تمام اطلاعات مورد نیاز را از اینترنت دریافت کرده و آن را در قالب آیکون‌هایی برای ۴ ساعت مختلف در شبانه روز نمایش می‌دهد. لازم به ذکر است که دریافت اطلاعات از اینترنت برای مدت دو سال رایگان بوده و بعد از آن شما باید مبلغ ۷.۵ دلار را به صورت سالانه برای انجام این کار بپردازید. قیمت اولیه پوستر آب و هوا ۱۳۴ دلار است و باید تا بهار آتی برای عرضه آن منتظر بمانید.

با وجود آن که این پوستر کار عجیب و غریبی انجام نمی‌دهد اما می‌توان این محصول را یک نمایش کوچکی از آن چه در خانه‌های آینده با آن‌ روبرو خواهیم بود دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی