ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات احتمالی گلکسی واچ اکتیو سامسونگ منتشر شد

اطلاعات تازه‌ای در مورد ساعت هوشمند جدید سامسونگ یعنی «گلکسی واچ اکتیو» در فضای مجازی منتشر شده است. بر خلاف گمانه زنی‌های قبلی، به نظر می‌رسد گلکسی واچ اکتیو از نمایشگری ۱.۱ اینچی AMOLED با ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

اطلاعات تازه‌ای در مورد ساعت هوشمند جدید سامسونگ یعنی «گلکسی واچ اکتیو» در فضای مجازی منتشر شده است.

بر خلاف گمانه زنی‌های قبلی، به نظر می‌رسد گلکسی واچ اکتیو از نمایشگری ۱.۱ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل بهره خواهد برد که انرژی خود را از یک باتری ۲۳۶ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. نکته عجیب در رابطه با اطلاعات ذکر شده این است که هم ظرفیت باتری و هم اندازه صفحه نمایش این مدل جدید نسبت به گلکسی اسپورت کاهش پیدا کرده است. حتی ضخامت این ساعت جدید نسبت به گلکسی اسپورت افزایش پیدا کرده و به ۱۳ میلی‌متر رسیده است.

گلکسی واچ اکتیو

همچنین قرار است گلکسی واچ اکتیو تا عمق ۵۰ متری در مقابل نفوذ آب مقاومت کند. این ساعت هوشمند همراه با شارژر بی سیم عرضه خواهد شد. در بخش سخت‌افزاری هم از چیپست دو هسته‌ اگزینوس ۹۱۱۰ همراه با ۴ گیگابایت حافظه داخلی در این دستگاه استفاده شده است. مطابق انتظار ساعت هوشمند جدید سامسونگ از بلوتوث ۴.۲ و وای‌فای نیز بهره خواه برد.

در ضمن، چند ویژگی دیگر ساعت‌های هوشمند سامسونگ مانند سنسور ضربان قلب، سنسور استرس خواب، فشار سنج و سنسور گرانش در این دستگاه نیز حضور خواهند داشت. همچنین وجود بلندگو در گلکسی اکتیو واچ تایید شده و بنابراین باید منتظر حضور دستیار صوتی سامسونگ یعنی بیکسبی در این ساعت باشیم.

انتظار می‌رود گلکسی واچ اکتیو در کنار گلکسی اس 10 در تاریخ ۱ اسفند به طور رسمی معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی