ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی تاشو سامسونگ
تکنولوژی

گوشی تاشو سامسونگ در تیزر تبلیغاتی جدید [تماشا کنید]

کنگره جهانی موبایل بارسلون از هفته آینده رسما کلید می خورد و انتظار می رود که در این رویداد شاهد رونمایی از گوشی تاشو سامسونگ باشیم که مدت هاست شایعات زیادی در رابطه با آن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۲

کنگره جهانی موبایل بارسلون از هفته آینده رسما کلید می خورد و انتظار می رود که در این رویداد شاهد رونمایی از گوشی تاشو سامسونگ باشیم که مدت هاست شایعات زیادی در رابطه با آن شنیده می شود  و مثلا میدانیم که قیمت احتمالی این محصول ۱۷۰۰ دلار خواهد بود.

در همین رابطه روز گذشته تیزری از گوشی تاشو سامسونگ به دست آمده که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد. این تیزر که در بخش نخست با حروفی به زبان کره ای روی سطحی خمیده آغاز می شود در انتها جمله The Future Unfolds یا آینده پیش چشمان شما را برای مخاطب پخش می کند. در این ویدیو همچنین عدد ۱۰ نیز برای مخاطب نمایش داده می شود که احتمالا اشاره ایست به گوشی گلکسی اس ۱۰ و سه نسخه مختلف آن.

این اولین باری نیست که سامسونگ تبلیغاتی به زبان کره ای را برای مراسم رونمایی از موبایل های جدیدش در خارج از آسیا به کار می برد. ماه گذشته و در جریان نمایشگاه پاریس این شرکت بنری تبلیغاتی با مضمون unfolding the future یا گشوده شدن آینده در تاریخ یکم اسفندماه در یکی  از خیابان های پاریس نصب کرد که آن نیز به گوشی تاشو سامسونگ اشاره داشت.

گوشی تاشو سامسونگ

اما بد نیست اشاره کنیم که گوشی تاشو سامسونگ نخستین بار در ماه آبان امسال به مخاطبان نشان داده شد. در آن دمو، سامسونگ دستگاهی را به نمایش گذاشت که از تبلت به موبایل تغییر شکل می داد اما در جریان آن مراسم رونمایی نورهای سالن بسیار کم بود و خود دستگاه نیز درون قاب محافظ قرار داشت و به خوبی نمی شد ظاهر آن را مشاهده کرد. هر آنچه باید درمورد گوشی تاشو سامسونگ بدانیم پیشتر در پستی در جداگانه منتشر شده و برای دریافت اطلاعات بیشتر شاید لازم باشد یک هفته دیگر هم صبر کنیم.

اینکه هفته آینده چه جزئیاتی از گوشی تاشو سامسونگ در اختیارمان قرار میگیرد هنوز مشخص نیست اما دست کم می دانیم که سامسونگ هیجانی وصف ناشدنی برای این مراسم دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی