ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لینکدین لایو
نرم افزار و اپلیکیشن

سرویس استریم ویدیوی زنده لینکدین لایو در راه است

مایکروسافت قصد دارد  به حوزه‌ی استریم ویدیوی زنده وارد شد و امیدوار است با شبکه اجتماعی لینکدین سراغ این بخش برود. مدیران این شبکه اجتماعی هدف دارند تا با کمک کمپانی ردموندی، سرویس استریم ویدیوی زنده ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

مایکروسافت قصد دارد  به حوزه‌ی استریم ویدیوی زنده وارد شد و امیدوار است با شبکه اجتماعی لینکدین سراغ این بخش برود. مدیران این شبکه اجتماعی هدف دارند تا با کمک کمپانی ردموندی، سرویس استریم ویدیوی زنده لینکدین لایو را در اختیار ۶۰۰ میلیون کاربر قرار دهد تا آنها بتوانند محتوای ویدیویی دلخواه خود را به صورت زنده استریم کنند.

لینکدین لایو

تقریباً ۱۸ ماه پیش، لینکیدن پشتیبانی از ویدیو را به شبکه اجتماعی خود اضافه نمود و قرار است سرویس استریم ویدیوی زنده را به صورت محدود در اختیار کاربران آمریکایی خود قرار دهد. بدین صورت تنها کاربران آمریکایی که دعوت نامه‌ های مخصوص را دریافت کرده‌اند، می‌توانند به نسخه ی بتای این سرویس دسترسی پیدا کنند.

لینکدین لایو با توجه به تمرکز این شبکه احتماعی روی حوزه‌ی استخدام و فعالیت‌های کاری روندی متفاوت خواهد داشت و به کنفرانس‌ ها، رویداد‌ ها، تماس‌ های کاری، مراسم اهدای جوایز و معرفی محصولات یا سرویس‌ های مختلف اختصاص خواهد یافت.

لینکدین لایو

مایکروسافت قصد دارد با سرویس‌ های رسانه‌ای Azure از لینکدین لایو پشتیبانی کند و تمام تکنولوژی رمزگذاری لازم برای استریم ویدیو‌های زنده را در اختیار این شبکه اجتماعی قرار دهد.

لینکدین به همکاری با کمپانی‌های دیگری نظیر Wirecast، Wowza ، Switcher Studio، Socialive و Brandlive پرداخته تا به تولید کنندگان محتوا اجازه دهد بهترین سرویس استریم زنده‌ی ویدیو را در لینکدین لایو تجربه کنند.

لینکدین لایو

پیت دیویس سرپرست مدیریت تولید لینکدین باور دارد که کاربران این شبکه اجتماعی از ویدیو به شدت استقبال کرده اند. به همین دلیل است که لینکدین لایو سعی دارد این ویژگی را به کمال برساند و ایجاد ارتباط مستقیم میان کاربران را به درخواست‌ آنها فراهم کند.

هنوز مشخص نشده که سرویس استریم ویدیوی زنده لینکدین لایو چه زمانی در اختیار تمامی ۶۰۰ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی قرار خواهد گرفت اما کاربرانی که علاقه دارند این ویژگی در اختیارشان قرار بگیرد می‌توانند با پر کردن فرمی در لینکدین، ثبت نام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MarShaL
    MarShaL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

    همه دارن یکی واسه خودشون راه اندازی میکنن

مطالب پیشنهادی