ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر‌های جدید ال جی G8 تینکیو شایعات قبلی را تایید می‌کنند

همانطور که می‌دانید ال جی قصد دارد طی کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2019) پرچمدار جدید خود را معرفی کند اما رندر‌های منتشر شده توسط افشاگران معروف کمی زودتر از موعد مقرر، زبان طراحی و ویژگی‌های ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

همانطور که می‌دانید ال جی قصد دارد طی کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2019) پرچمدار جدید خود را معرفی کند اما رندر‌های منتشر شده توسط افشاگران معروف کمی زودتر از موعد مقرر، زبان طراحی و ویژگی‌های ال جی G8 تینکیو را برای طرفداران این برند مشخص کرده. ایوان بلس اخیراً رندر‌های جدید و با کیفیتی از این موبایل لو داده که ماه قبل XDA-developers چند نمونه بی کیفیت از آنها را منتشر کرده بود.

پرچمدار فعلی و بعدی ال جی در کنار یکدیگر

ال جی صحت این رندر‌ها را تایید یا رد نکرده

هنوز ال جی صحت این رندر‌ها را تایید نکرده و خود نیز رندر‌های دیگری در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است. بنابراین هنوز این احتمال وجود دارد که این رندر‌ها حقیقی باشند. تا به حال ال جی تنها اعلام کرده که قصد دارد دو هفته‌ی آینده از پرچمدار جدید خود با نام ال جی G8 تینکیو رونمایی کند.

علاوه بر این رسماً تایید شده که این گوشی قرار است به حسگر تشخیص چهره 3D مجهز شود. بر اساس گفته‌های کمپانی کره‌ای، حسگر تشخیص چهره 3D در G8 تینکیو کنار دوربین سلفی قرار خواهد گرفت. این سنسور برای شناسایی اجسام از تکنولوژی ToF یا زمان پرواز استفاده می کند.

دوبین سلفی با سه سنسور و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری

به همین دلیل است که در رندر‌های جدید منتشر شده، شاهد حضور آرایه‌ی متشکل از سه سنسور به عنوان دوربین سلفی هستیم که در بریدگی بالای نمایشگر جا خوش کرده‌اند. جالب اینجاست که این شرکت هنوز در بدنه‌ی این پرچمدار جک هدفون ۳.۵ میلیمتری را قرار داده و خیال طرفداران را راحت کرده است.

با اینکه ایوان بلس سالانه تصاویر و رندر‌های زیادی منتشر می‌کند اما اینبار رندر‌های جدید منتشر شده، از اعتبار بیشتری برخوردارند چرا که با دیگر تصاویر، رند‌ر‌ها و شایعات قبلی خوانایی دارند و آنها را نفی نمی‌کند.

ال جی این رندر‌ها تنها می‌توانند گمانه زنی درستی باشند

سرپرست روابط عمومی جهانی ال جی «Ken Hong» با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده که رندر‌های منتشر شده توسط بلس تنها می‌توانند گمانه زنی‌های درستی باشند اما رسمیت آنها را تایید نکرده و احتمال می‌رود این کمپانی کره‌ای می خواهد تا آخرین لحظه، اطلاعات مربوط گوشی خود را فاش نکند.

بر اساس شایعات قبلی، ال جی G8 تینکیو از یک صفحه نمایش اولد ۶.۱ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۵:۹ و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسلی بهره می‌برد و به احتمال زیاد ابعادی معادل ۱۵۲ در ۷۲ میلیمتری با ضخامت ۸.۴ میلیمتر خواهد داشت. شاید انتخاب باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی موجب شده که ضخامت این موبایل نسبت به پرچمدار قبلی این شرکت کمی افزایش یابد.

اولین رندر‌های مطبوعاتی ال جی G8 تینکیو

پیش از این گفته شده بود که این کمپانی کره‌ای قصد دارد نسخه‌ای از پرچمدار بعدی‌اش را با قابلیت پشتیبانی از 5G عرضه کند و به همین منظور مجبور است از یک چیپست اسنپدراگون 855 برای آن استفاده کند. به همین دلیل احتمالاً نسخه‌های معمولی G8 تینکیو نیز از چنین پردازنده‌ای بهره خواهند برد و به ۶ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز خواهند شد.

پرچمدار ال جی G8 تینکیو در نمایشگاه MWC امسال بارسلون و در تاریخ 5 اسفند معرفی می شود و طبق شایعات، به تکنولوژی صدای زیر نمایشگر و رابط کاربری مبتنی بر ژست های حرکتی مجهز خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Dandelions
    Dandelions | ۲۷ بهمن ۱۳۹۷

    یه مورد دیگه اینه که باید خود کاربر هم راه های صرفه جویی در باتری رو بلد باشه که این روزها مهم ترینش روشن بودن شبکه اتصال سلولی و مکان نما یا جی پی اس هستش و به دلیل کاربرد زیاد نرم افزارهای شبکه های اجتماعی و ابزارهای پیام رسان و نیاز زندگی مدرن امروز به آنلاین بودن دائم و اپدیت بودن انرژی زیادی رو مصرف میکنه. بهتره وقتی لازم نداریم این برنامه ها رو ببندیم. حتی میتونیم از نرم افزارهای صرفه جویی در باتری استفاده کنیم.

  • ali_hosseinzad
    ali_hosseinzad | ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

    طراحی زشت و مزخرف هم جلو و هم پشت دستگاه.سنسور اثر انگشت چرا داخل صفحه نیست؟هوش مصنوعی هم الان همه دارن نیازی به اشاره تین تو اسم گوشی نیست!!! طبق معمول هم باتریش مزخرف خواهد بود.البته اگه این باشه

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۷ بهمن ۱۳۹۷

      این طراحی نهایی نیست و نمیشه به این عکسا اکتفا کرد. حتما تغییراتی توی طراحی به وجود میاد تا نهایی بشه. همه میدونن که طراحی ظاهری سلیقه‌ای هستش. شاید به سلیقه بعضیا که کم هست عده شون خوش نیاد. اما در هر صورت از اونجا که سری جی ال جی همیشه کلی جایزه بردن و در بازارهای پیشرفته هم کلی استقبال شده ازشون و حتی مدل های جدید در مقایسه با مدل‌های قبلی و قدیمی تر با فروش بیشتری مواجه شده، حتماً طراحیشون هم مورد پسند بوده. معمولاً کسایی میان این گوشیای ال جی رو میخرن که از طراحی مدرن و مینیمالیست سررشته دارن و این شیوه طراحی مدرن رو کاملاً درک می کنند و می پسندن.

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۷ بهمن ۱۳۹۷

      باتری به طرز استفاده برمیگرده. به نظر من مصرف باتری با میزان مصرف رابطه مستقیم داره. من و چند تا از اعضای خونواده مون ال جی داریم. من جی 4 دارم. اما نه من و نه هیچ کدوم از اونا مشکل باتری نداشتیم تا حالا و هیچ وقت الکی کم نیوردیم! به نظر من باتری قابل تعویض باشه و بشه از باتری یدک استفاده کرد خیلی بهتر از اینه که باتری رو نشه در اورد و یهو منفجر شه :))) یا اینکه به خاطر خراب بودن باتری بخوایم کل گوشی رو تعویض کنیم یا مثلا وقتی در طول روز بیرون هستیم و به شارژر دسترسی نداریم مجبور باشیم کم مصرف کنیم تا باتریمون تموم نشه و مجبور باشیم در به در دنبال پریز برق یا پاوربانک باشیم تا گوشیمون رو شارژ کنیم. یا نتونیم به علت کم بودن باتری از امکاناتی که میخایم مثل عکاسی ، فیلمبرداری یا وب گردی استفاده کنیم.

مطالب پیشنهادی