ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راهنمای بتل پس فورتنایت فصل هفتم [هفته نهم و دهم]

در چالش های دو هفته اخیر بتل پس فورتنایت شما در یک دنیای برفی و میان تعداد زیادی آدم برفی رها می شوید تا دشمنان خود را در میان آنها پیدا کنید. هفته نهم چالش ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

در چالش های دو هفته اخیر بتل پس فورتنایت شما در یک دنیای برفی و میان تعداد زیادی آدم برفی رها می شوید تا دشمنان خود را در میان آنها پیدا کنید.

هفته نهم

چالش های مجانی

  • استفاده از آیتم Sneaky Snowman در بازی های مختلف (3 بار): Sneaky Snowman جدیدترین آیتم اضافه شده به بازی است و فعلا در دنیای برفی بازی جایگزین Bush شده. این آیتم شما را به شکل یک آدم برفی در می آورد و دشمنان شما را به چالش سختی برای پیدا کردن شما در میان ده ها آدم برفی موجود در هر ناحیه وارد می کند. این آیتم ها را هم می توان مانند Bush پوشید و هم مثل یک سازه با 100 واحد جان روی زمین قرار داد. شما حتی می توانید با پرت کردن این آیتم به دیگران آنها را تبدیل به آدم برفی کنید.
  • فرود آمدن در نواحی مختلف (5 بار): برای کامل کردن این چالش باید در نواحی Frosty Flights ،Haunted Hills ،Shifty Shafts، Retail Row و Dusty Divot فرود بیایید.
  • کشتن دشمنان در Junk Junction یا Retail Row (3 نفر): همیشه تعداد دشمنان و به تبع آن صندوقچه ها در Junk Junction بزرگ تر است. بنابراین اگر طرفدار جاهای شلوغ و درگیری های اولیه در بازی نیستید بهتر است Junk Junction را امتحان کنید.

چالش های بتل پس

  • ترکاندن بادکنک های طلایی (10 عدد): در نقشه زیر مکان های مشخص شده که با جستجو در اطراف آنها می توانید بادکنک های طلایی پیدا کنید. برای کامل کردن چالش 10 عدد از این بادکنک ها را با سلاح های خود بترکانید.
  • رقصیدن در مکان های مختلف (3 عدد): برای کامل کردن چالش باید در بالاترین نقاط مشخص شده در نقشه از ایموت های خود استفاده کنید.
  • کشتن دشمنان با استفاده از شاتگان (3 نفر): قبلا درباره کشتن دشمنان با شاتگان صحبت کرده ایم. بهترین راه این است که از فاصله نزدیک با دیگر بازیکنان درگیر کنید. رفتن به مناطقی مثل Tilted Towers با وجود ساختمان های زیاد آن برای این چالش مناسب است.
  • کامل کردن چالش های زمانی هواپیماها (2 بار): برای کامل کردن این چالش ها ابتدا باید با استفاده از نقشه زیر یک هواپیما پیدا کنید. دقت کنید که تمامی این مناطق شانس وجود داشتن هواپیما 50 درصد است و ممکن است در بعضی از این نقاط هواپیمایی نباشد.

    بعد از پیدا کردن هواپیما به نقاط مشخص شده در نقشه زیر بروید تا چالش ها را کامل کنید.

چالش مخفی

بعد از کامل کردن این چالش ها نوبت به چالش مخفی قرار گرفته در تصویر بک گراند آزاد شده می رسد. ستاره مخفی در شمال Happy Helmet در مکان قدیمی صندلی چوبی در دنیای بازی قرار دارد. برای پیدا کردن ستاره به منطقه مشخص شده در نقشه بروید.

هفته دهم

چالش های مجانی

  • استفاده از Mounted Turret یا تله در بازی های مختلف (3 بار)
  • پیدا کردن چند صندوقچه در Lazy Links یا Dusty Divot (7 عدد)
  • کشتن دشمنان با استفاده از سلاح های رگباری

چالش های بتل پس

  • صدمه زدن به دشمنان با یکی از سلاح های دروبین دار (200 واحد)
  • کسب بیشتر از 5 امتیاز در چالش های تیراندازی: برای کامل کردن این چالش باید ابتدا مکان چالش های تیراندازی را بدانید. این مکان ها در نقشه زیر مشخص شده اند و در حوالی ناحیه های Wailing Woods ،Retail Row و Paradise Palms قرار دارند. فقط قبل از رفتن به این نواحی مطمئن شوید که یک سلاح با دقت بالا دارید. همچنین دقت کنید ممکن است در طول چالش دیگران شما را پیدا کنند سعی کنند شما را بکشند. بنابراین قبل از شروع چالش اطراف خود را چک کنید و یک پناه کوچک برای خود بسازید.
  • پیدا کردن چند پایگاه های اکتشافی در یک بازی (4 عدد): برای کامل کردن این چالش باید در یک بازی چهار عدد از این پایگاه ها را پیدا کنید. این یعنی باید مدت زمان نسبتا زیادی را به سفر در دنیای بازی بگذرانید بنابراین بهتر است از وسایل نقلیه درون بازی استفاده کنید. مکان این پایگاه ها در نقشه زیر مشخص شده است.
  • پرتاب یک Boogie Bomb یا Chiller Grenade به سمت دشمنان (3 بار): این احتمالا سخت ترین چالش این دو هفته اخیر باشد. این نارنجک ها نسبت به دیگر آیتم های درون بازی کمیاب تر هستند بنابراین سعی کنیداز آنها با دقت بیشتری استفاده کنید.

چالش ستاره مخفی

ستاره مخفی این هفته از چالش های بتل پس فورتنایت در نقشه زیر مشخص شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی