ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کال آو دیوتی بعدی دارای بخش داستانی خواهد بود

برخلاف رسم و رسوم هر ساله سری بازی‌های کال آو دیوتی، امسال و در Call of Duty: Black Ops 4 شاهد حضور بخش داستانی نبودیم. تری‌ا‌رک نیز برای توجیه این مسئله اعلام کرد که تنها ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۵

برخلاف رسم و رسوم هر ساله سری بازی‌های کال آو دیوتی، امسال و در Call of Duty: Black Ops 4 شاهد حضور بخش داستانی نبودیم. تری‌ا‌رک نیز برای توجیه این مسئله اعلام کرد که تنها عده محدودی از کاربران بخش داستانی بلک آپس 3 را به اتمام رساندند و شاید بهتر باشد که این بخش از بازی حذف شده و تمرکز تیم سازنده روی قسمت‌های دیگر قرار گیرد.

واکنش کاربران به این موضوع چندان مثبت نبود. بسیاری از طرفداران حال حاضر سری بازی‌های کال آو دیوتی سال‌ها پیش و به واسطه تجربه بخش داستانی و حضور در کنار شخصیت‌هایی مانند کاپیتان پرایس یا سوپ مکتیویش به این بازی علاقه‌مند شدند و خلاء وجود شخصیت‌هایی به یاد ماندنی یکی از مشکلات بلک آپس 4 محسوب می‌شود.

در جدیدترین اطلاعات منتشر شده در گزارش درآمد  اکتیویژن و استودیو اینفینیتی‌وارد، علاوه بر تایید ساخته شدن قسمت بعدی به دست این استودیو نام آشنا، اعلام شد که بخش داستانی باز هم به این سری بازی‌ها بازمی‌گردد. اگر علاقه‌ای به بخش داستانی یا تک نفره بازی ندارید و صرفا بخش آنلاین و چنده نفره آن برایتان جذاب است، بهتر است بدانید اکتیویژن بخش چند نفره کال آو دیوتی جدید را بسیار گسترده توصیف کرده و در خصوص بخش کو-آپ آن نیز اعلام کرده است که تجربه‌ای سرگرم کننده و جذاب در پیش خواهیم داشت.

کال آو دیوتی

البته هر قسمت از سری بازی‌های کال آو دیوتی شامل چنین محتوایی بوده و تنها بلک آپس 4 بود که برخلاف قسمت‌های پیشین بخش داستانی خود را حذف کرد، به همین خاطر اطلاعات منتشر شده طرفداران بازی را سورپرایز نمی‌کند و تنها تضمینی است که کال آو دیوتی باز هم به روند سابق خود بازگشته است.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از قسمت بعدی کال آو دیوتی در دست نیست و تایید ساخته شدن آن به دست اینفینیتی‌وارد و اعلام اینکه شاهد بازگشت بازی به ریشه‌های خود خواهیم بود تا حدود به شایعات عرضه Modern Warfare 4 رنگ و بوی واقعیت می‌بخشد. می‌بایست تا مراسم E3 بعدی و منتشر شدن اطلاعات بیشتر صبر کنیم تا همه چیز درخصوص این بازی روشن شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HOSSIEN SHIRZADI
    HOSSIEN SHIRZADI | ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

    یعنی میشه دوباره کاپیتان پرایسو ببینیم ?

مطالب پیشنهادی