ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت پژو ۲۰۷i صندوقدار کاهش می یابد؛ نتیجه اعتراض مشتریان به اختلاف 50 میلیونی با مدل هاچ بک

حدود سه هفته قبل بود که مسئولان وزارت صنعت از بازگشت قیمت خودروهای ثبت نامی به رقم های سال 96 خبر دادند و همین مسئله باعث شد تا اختلافی نزدیک به 50 میلیون تومان بین ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

حدود سه هفته قبل بود که مسئولان وزارت صنعت از بازگشت قیمت خودروهای ثبت نامی به رقم های سال 96 خبر دادند و همین مسئله باعث شد تا اختلافی نزدیک به 50 میلیون تومان بین قیمت نسخه های هاچ بک و صندوق دار پژو 207 ایجاد شود که این اختلاف زمینه ساز اعتراض خریداران مدل صندوق دار شد. اما بالاخره بعد از چند هفته حواشی قیمت پژو ۲۰۷i صندوقدار از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام شده و این سازمان جمع بهای تمام شده ی این خودروی جدید را به گروه صنعتی ایران خودرو ابلاغ نمود.
چندی پیش شرکت ایران خودرو دعوتنامه پژو 207i صندوقدار اتوماتیک را برای خریداران این محصول ارسال کرده بود که بر این اساس قیمت نهایی آن ۱۰۴ میلیون تومان اعلام شده بود. ایران خودرو مهلت در نظر گرفته شده برای تکمیل وجه توسط خریداران را حداکثر تا تاریخ ۲۷ آبان ماه ۹۷ اعلام کرد که در صورت عدم مراجعه و پرداخت در موعد مقرر، هرگونه تاخیر در تحویل پژو 207i صندوقدار اتوماتیک و تغییر شرایط بر عهده مشتری خواهد بود.این مسئله باعث شده تا اکثر ثبت نام کنندگان، نسبت به نحوه ی قیمت گذاری این خودرو اعتراض داشته باشند. قیمت پژو ۲۰۷i صندوقدار پیش از این بیش از 100 میلیون تومان اعلام شده بود و از طرفی تفاوت حدود 50 میلیون تومانی این خودرو با نسخه ی هاچبک، باعث شد تا تجمع های اعتراضی مختلفی از سوی مشتریان این خودرو در مقابل وزارت صمت، سازمان حمایت و شرکت ایران خودرو برگزار شود.
حال به تازگی نامه ای از جانب سازمان حمایت منتشر شده است که قیمت پژو ۲۰۷i صندوقدار در آن به ایران خودرو اعلام شده است. جمع بهای تمام شده ی این خودرو برای ایران خودرو ۶۳ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۳۱۷٫۵ تومان در نظر گرفته شده و سازمان حمایت متذکر شده که این شرکت، با رعایت سود منطقی و قانونی قیمت گذاری نهایی این خودرو را انجام دهد.
توجه داشته باشید که قیمت اعلام شده، بهای تمام شده ی پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک برای ایران خودرو است و این شرکت باید مبالغی چون سود، هزینه مالیات ارزش بر افزوده، عوارض های مختلف، هزینه ی بیمه و… را به خودرو اضافه کند.

به نقل از اسب بخار، با توجه به محدوده ی ضرایب ممکن و موثر بر بهای ۶۳ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۳۱۷٫۵ تومان، احتمال دارد که در روزهای آتی قیمت پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک از جانب ایران خودرو در حدود ۷۵ تا ۸۰ میلیون تومان تعیین شود.

قیمت پژو ۲۰۷i صندوقدار

‏٢٠٧i صندوقدار اتوماتیک با موتور کم مصرف TU5 با قدرت ١٠۵ اسب بخار و گشتاور ١۴٢ نیوتن متر و همراه با گیربکس اتوماتیک (AL4) به بازار عرضه مى شود.
از امکانات و آپشن های رفاهی پژو ٢٠٧i صندوقدار اتوماتیک باید به فرمان برقی، سیستم مالتی مدیا (USB, DVD و بلوتوث)، سیستم رهیاب ماهواره ای، غربیلک فرمان دارای کلید های کنترلی، کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، چراغ های جدید جلو، چراغ های روشنایی در روز، آینه های جانبی تاشونده و اسپویلر عقب اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

    موتور کم مصرف TU5؟؟؟؟
    ببخشید ما هم پارس LX داریم و هم یک 207 اتوماتیک
    پارس صدی ۸ الی ۹ میسوزونه
    جالبتر هنر جدید ایرانخودرو هست برای ۲۰۷
    یه ذره ماشین نمیدونم چیکار کردن باهاش که صدی ۱۱ الی ۱۲ میسوزونه
    تازه اون دست بابامه و اصلا گاز و این چیزا نمیخوره بهش.
    موتور TU5 دوامش خوبه و من پارس خودم ۱۰۰ هزار تا کار کرده و دنده ماشین رو روی دورموتور ۵ و ۶ عوض میکنم تا حالا هیچ مشکلی پیدا نکرده اما گفتن کم مصرف به موتوری که اندازه سانتافه بنزین میسوزونه خنده داره

  • Amir
    Amir | ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

    خداییش این ایرانخودرو و سایپا خیلی خوب و راحت تو پاچه مشتریاش میکنه

مطالب پیشنهادی