ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس 10
تکنولوژی

رندر‌ها و لیست مشخصات سری گلکسی اس 10 پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

تا به حال شایعات زیادی از پرچمداران بعدی سامسونگ منتشر شده اما اخیراً لیست مشخصاتی سری گلکسی اس 10 از منابع آگاه خرده فروشی‌های مرتبط با سامسونگ بدست آمده که تمامی جزئیات این گوشی‌ها را ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۹

تا به حال شایعات زیادی از پرچمداران بعدی سامسونگ منتشر شده اما اخیراً لیست مشخصاتی سری گلکسی اس 10 از منابع آگاه خرده فروشی‌های مرتبط با سامسونگ بدست آمده که تمامی جزئیات این گوشی‌ها را پیش از رونمایی رسمی لو می‌دهد. علاوه بر این طی هفته گذشته ایوان بلس افشاگر معروف نیز رندر‌های از سه گوشی گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی S10e منتشر کرده که زبان طراحی بکار رفته در پرچمداران بعدی سامسونگ را مشخص کرده است.

گلکسی اس 10
رندر‌ جدید گلکسی اس 10

البته این رندر‌ها و لیست مشخصات رسماً توسط کمپانی کره ای تایید نشده اما لیست مشخصات منتشر شده در سایت GSM Arena به فرم‌های رسمی شباهت دارد و ایوان بلس هم چند وقتی است که منبع موثقی برای افشای رندر‌ها گوشی‌ها پیش از رونمایی رسمی‌ محسوب می‌شود. در لیست یاد شده به پرچمداران بعدی سامسونگ با اسم رمز Beyond1, Beyond0 و Beyond2 اشاره شده که کارشناسان باور دارند این گوشی‌ها به ترتیب همان گلکسی S10e، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس هستند.

از جزئیات جدید لو رفته در این لیست می‌توان به دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 اشاره کرد که می تواند محتوای ویدیویی با کیفیت 4K را ضبط کند. علاوه بر این دوربین مذکور به سیستم فوکوس خودکار دوال پیکسل هم مجهز شده اما در این لیست اشاره‌ای به ویژگی پایداری نوری آن نشده است. گفتنی است نمایشگر این پرچمداران می‌تواند روشنایی ۸۰۰ نیتی را نیز به ارمغان آورند که پیش از این در پرچمداران قبلی ممکن نبود.

گلکسی اس 10
رندر‌ جدید گلکسی S10e

این لیست تقریباً تمامی جزئیات پیشتر منتشر شده راجع به ابعاد و سخت افزار گلکسی اس 10 و گلکسی S10e را تایید می‌کند.  تنها تفاوت موجود این لیست با شایعات قبلی اندازه نمایشگر گلکسی اس 10 پلاس به شمار می‌رود.

پیشتر گفته شده بود که این موبایل نمایشگری ۶.۴ اینچی خواهد داشت اما در این لیست نوشته شده که گلکسی اس 10 پلاس از یک نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۳۰۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی بهره می‌برد.

گلکسی اس 10
رندر‌ جدید گلکسی اس 10 پلاس

بر اساس لیست منتشر شده، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 هردو از آرایه دوربین سه گانه‌ای  استفاده می‌کنند که از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی ۴۵ درجه تله با گشودگی دیافراگم f/2.4، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی معمولی ۷۷ درجه با اپرچر f/1.5 و سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ۱۲۳ درجه فوق عریض تشکیل می‌شوند.

در حالی که گلکسی S10e تنها سنسور معمولی و فوق عریض این آرایه را خواهد داشت و اثری از دوربین تله در بدنه‌ی پشتی آن به چشم نمی‌خورد. البته پیش از این گفته شده بود که دوربین تله در آرایه دوربین گلکسی S10e تعبیه شده و این سنسور فوق عریض است که از ارزانترین پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۱۹ حذف شده است.

سری گلکسی اس 10 قرار است کمتر از ۱۰ روز دیگر طی کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2019) معرفی شوند و احتمالاً در آن زمان می‌توان به طور قطع راجع به مشخصات کلی این گوشی‌ها نظر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ali_unique
    ali_unique | ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

    چرا آخر نمی توانند این حاشیه های پایین رودکامل از بین ببرند

  • molavy
    molavy | ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

    این چه جور مشخصاتی هستش. سی پی و و اینا کوشش

    • امین قیاسی
      امین قیاسی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

      لیست مشخات احتمالی رو در مطالب قبل پوشش دادیم و در قسمت شایعات بهشون لینک دادیم. ابنها بخشهایی است که با قبلی‌ها خوانایی نداشتند.

    • امین قیاسی
      امین قیاسی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

      https://dgto.ir/17ed

مطالب پیشنهادی