ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

9 دقیقه از گیم پلی سریع و هیجان انگیز Rage 2 را اینجا ببینید [تماشا کنید]

شرکت بتسدا که وظیفه‌ی انتشار بازی Rage 2 را بر عهده دارد، ساعاتی پیش ویدیوی جدیدی را از این بازی اکشن اول شخص منتشر کرد. ویدیو جدید بازی Rage 2 ده دقیقه زمان دارد اما ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

شرکت بتسدا که وظیفه‌ی انتشار بازی Rage 2 را بر عهده دارد، ساعاتی پیش ویدیوی جدیدی را از این بازی اکشن اول شخص منتشر کرد.

ویدیو جدید بازی Rage 2 ده دقیقه زمان دارد اما 9 دقیقه از آن به گیم‌ پلی اختصاص داده شده است. در بخش‌های آغازین کاراکتر اصلی را در حالی می‌بینیم که سوار بر خودروی زرهی خود به مقر دشمن نزدیک می‌شود. پس از پیاده شدن، نبردهای مسلحانه‌ آغاز می‌شوند که گیم‌ پلی سریع و هیجان انگیزی را نوید می‌دهند.

در جریان نبردهای این ویدیو انواع مختلف اسلحه‌ها از جمله مسلسل‌ و شاتگان به نمایش در آمده‌اند که کاربر می‌تواند آن‌ها را مطابق با سلیقه‌ی خود شخصی سازی کند. علاوه بر این، قدرت‌های مرگبار شخصیت اصلی نیز به تصویر کشیده شده‌اند که به واسطه زره قابل استفاده هستند:

بازی Rage 2 همانند نسخه‌ی پیشین که در سال 2010 منتشر شد، حال و هوایی آخر الزمانی دارد که در آن گروه‌های مختلف برای بدست آوردن منابع باقی مانده در رقابتی سخت قرار گرفته‌اند. با توجه به ویدیوها و تریلرهایی که تاکنون منتشر شده‌اند، به نظر می‌رسد محیط‌ بازی بسیار گسترده باشد و نقاط زیادی نیز برای اکتشاف داشته باشد.

وسائل نقلیه‌ بازی Rage 2 تنوع بیشتری نسبت به نسخه‌ی قبلی پیدا کرده‌اند و کاربر می‌تواند از خودروهای تک سرنشین گرفته تا کامیون برای جابجایی میان نقاط مختلف نقشه استفاده کند.

شرکت بتسدا همانند دیگر ناشران قابلیت پیش خرید بازی Rage 2 را در دسترس قرار داده است. آن دسته از افرادی که این محصول را خریداری کنند، ماموریت Cult of the Death God را به صورت انحصاری دریافت خواهند کرد.

این ماموریت انحصاری درباره‌ی از بین بردن فرقه‌‌ای است که تصویر نیکلاس رین (شخصیت اصلی نسخه‌ی اول) را می‌پر‌ستند. کاربر با به پایان رساندن این ماموریت کلت Settler، زره Nicolas Raine و خودروی Mutant Monster Truck را دریافت خواهد کرد.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Rage 2 در تاریخ  ۲۴ اردیبهشت سال آینده برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • vahed
    vahed | ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

    خداییش نسخه یکش فوق العاده بود ، این یکی هم خیلی خوب به نظر میاد ولی با توجه به اینکه آوالانچ ساخته این نسخه رو به نظر میاد زیادی شبیه MAD Max شده.

مطالب پیشنهادی