ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر زنده از شیائومی می 9 و اولین رندر از مدل اکسپلورر منتشر شد

ساعاتی پیش شیائومی رسما تایید کرد که شیائومی می 9 رسما در تاریخ یک اسفند معرفی خواهد شد. حال و قبل از معرفی رسمی این گوشی، تصاویر زنده‌ای از می 9 در سطح اینترنت منتشر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۱

ساعاتی پیش شیائومی رسما تایید کرد که شیائومی می 9 رسما در تاریخ یک اسفند معرفی خواهد شد. حال و قبل از معرفی رسمی این گوشی، تصاویر زنده‌ای از می 9 در سطح اینترنت منتشر شده‌اند که اطلاعات تازه‌ای را در مورد این گوشی در اختیار ما قرار می‌دهد.

در تصاویر می‌توان سه دوربین اصلی شیائومی می 9 که به صورت عمودی چیده‌ شده‌اند را دید. همچنین و با توجه به یکی از تصاویر زیر باید انتظار عرضه این گوشی در رنگ‌های متفاوتی را داشته باشیم.

در بخش جلوی دستگاه هم حفره قطره‌ای شکل دوربین را مشاهده می‌کنیم. البته و با توجه به عمق کم این حفره می‌توان تایید کرد که نباید در شیائومی می 9 منتظر تکنولوژی اسکن سه بعدی چهره باشیم. همچنین این گوشی از یک دکمه مخصوص برای دستیار صوتی بهره خواهد برد.

در ضمن، امروز چوان وانگ، هم بنیان گذار شیائومی تصاویر بسیار باکیفیتی را در صفحه خود در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد. در بخش پایین این تصاویر، واترمارکی دیده می‌شود که نشان می‌دهد این تصاویر با استفاده از دوربینی سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی شیائومی می 9 گرفته شده‌اند.

جدا از موارد بالا اخیرا رندر جدیدی از شیائومی می 9 اکسپلورر در سطح اینترنت منتشر شده که دوربین چهارگانه این گوشی را نشان می‌دهد. بر اساس این رندر، فلش LED نیز در پایین این ۴ دروبین قرار گرفته و دور سنسور اصلی یک حلقه قرمز وجود دارد. در ضمن به نظر می‌رسد که شیائومی در این مدل دوباره به استفاده از طرحی سه بعدی از داخل گوشی روی خواهد آورد.

شیائومی می 9

البته هیچ‌کدام از اطلاعات ذکر رسمی نبوده و تا ابتدای اسفند و معرفی رسمی این گوشی توسط شیائومی باید منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی