ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ده هیولای برتر دنیای سایلنت هیل؛ هراسی پر معنا در قلب تپه‌های خاموش

به دنبال پیدا کردن بهترین هیولاهای ترسناک، این بار به سراغ اثری رفتم که در کنار قدمت زیادش در ژانر وحشت، اسم و رسمی برای خودش دارد. سری سایلنت‌ هیل مجموعه بزرگی بود که شاید ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۳

به دنبال پیدا کردن بهترین هیولاهای ترسناک، این بار به سراغ اثری رفتم که در کنار قدمت زیادش در ژانر وحشت، اسم و رسمی برای خودش دارد. سری سایلنت‌ هیل مجموعه بزرگی بود که شاید این روزها گیمرهای جوان، کمتر آن را بشناسند. سایلنت هیل‌ها بازی‌های ترسناکی بودند که داستانشان با فلسفه‌‌ای عمیق عجین شده بود و پشت تمام چیزهایی که جهانش به ما نشان می‌داد یک دلیل پیچیده و خاص وجود داشت.

هیولاهای ترسناک آن نیز از این قضیه مستثنی نبودند و اگر داستان‌های این سری را دنبال کرده باشید حتما می‌دانید که پشت ظاهر دلخراش تمام مخلوقات بازی، دلیلی رازآلود پنهان شده. در ادامه به معرفی ده مورد از بهترین‌ مخلوقات این سری خواهیم پرداخت و تا اندازه‌ای که جا داشته باشد از دلایل فلسفی خلق آن‌ها برایتان خواهم گفت.

ادامه این مقاله را در ویجیاتو بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Behruz Babaeinejad
    Behruz Babaeinejad | ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

    کاش مثل رزیدنت ایول 2 ریمیک سایلنت هیل (1999) رو هم میساختن. که البته با این وضع اقتصادی من فقط میتونستم توی یوتیوب بازی بقیه رو ببینم.

  • Ali1988
    Ali1988 | ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

    عالی بود مطلب. بچه که بودم نمیدونستم فلسفه پشت دشمنان توی سایلنت هیل هست. حیف این سری که کونامی تا زمان نامعلومی دفنش کرده. امیدوارم به زودی خبر ساخت نسخه جدید رو بشنویم

مطالب پیشنهادی