ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فصل بعدی فورتنایت را رایگان تجربه کنید

فورتنایت را می‌توان پیروز میدان بازی‌های بتل رویال در سال گذشته میلادی دانست. گرچه پابجی توانست به عنوان بهترین بازی سال 2018 میلادی استیم معرفی شود یا بلک‌اوت توانست حجم زیادی از استریم‌های توییچ را ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۰

فورتنایت را می‌توان پیروز میدان بازی‌های بتل رویال در سال گذشته میلادی دانست. گرچه پابجی توانست به عنوان بهترین بازی سال 2018 میلادی استیم معرفی شود یا بلک‌اوت توانست حجم زیادی از استریم‌های توییچ را به خود اختصاص دهد، اما باز هم فورتنایت توانست از نظر مقدار بازیکنان و درآمد از هر دو عنوان نام برده موفق‌تر عمل کند.

در حال حاضر نیز با پدیده جدیدی در دنیای بازی‌های بتل رویال با نام Apex Legends مواجه هستیم که توانسته در مدت زمان بسیار کمی نظر بیش از 25 میلیون کاربر را جلب کند و از منتقدان سایت‌ها و مجلات گوناگون مختلف (بررسی دیجیاتو) نقدها و نمرات مثبتی کسب کند.

عرصه مبارزه روز به روز درحال تنگ‌تر شدن است و رقبای حاضر در رینگ روزبه‌روز به ارائه به روز رسانی‌ها و محتویات جذاب‌تر در تلاشند تا کاربران علاقه‌مند به این سبک را به سمت خود بکشند. حال استودیو اپیک، سازنده فورتنایت اعلام کرده که کاربران می‌توانند به بتل‌پس فصل بعدی بازی به صورت رایگان دسترسی داشته باشند.

فورتنایت

طبق اطلاعات منتشر شده، اگر کاربران بتوانند تعداد 13 چالش Overtime بازی را تکمیل کنند، بتل‌پس فصل هشتم بازی را به صورت رایگان دریافت می‌کنند. این بدین معنیست که کاربران می‌توانند در هزینه 9.5 دلاری یا 950 وی‌باکسی خود صرفه‌جویی کنند و درعوض آیتم‌های تزئینی  بسیار زیاد و گران قیمتی را به صورت رایگان و درصورت رسیدن به لول صدم بتل‌پس کسب کنند.

به ازای هر لولی که کاربران در بتل‌پس پیشروی می‌کنند، یک آیتم رایگان شامل اسکین یا پوسته برای شخصیت، اموت، تصویر پس‌زمینه یا پوسته‌هایی برای تزئین کردن اسلحه‌ها دریافت می‌کنند. با وجود اینکه خرید هر بتل‌پس تقریبا 10 دلار هزینه دارد، ارزش این 100 آیتم چندین برابر مقدار هزینه‌ای است که برای خرید بتل‌پس صرف می‌شود.

درواقع این پیشنهاد اپیک را می‌توان یک خلاقیت حرفه‌ای دانست. در حال حاضر فصل هفتم بازی به اتمام رسیده و در فاصله زمانی دو هفته تا عرضه فصل هشتم چالش‌های جدیدی در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد. بدین ترتیب بار دیگر کاربران مشغول تجربه فورتنایت خواهند شد تا بتوانند فصل جدید بازی را نیز به صورت رایگان تجربه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • نیما
    نیما | ۲ شهریور ۱۳۹۹

    البته لول ۱۰۰ میخواد

  • saeed
    saeed | ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

    این رایگان شدن بی دلیل نیست/ خطر رو احساس کرده

    • نیما
      نیما | ۲ شهریور ۱۳۹۹

      مشتری کِشی?‍♂️???

  • amirhosein deadshot
    amirhosein deadshot | ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

    این خیلی خوبه?

مطالب پیشنهادی