ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

موج تازه افزایش قیمت خودرو در بازار + جدول

در پی ایجاد تنش در روابط بین المللی شاهد کاهش تولید خودرو در سال جاری هستیم که این عدم عرضه مناسب زمینه را برای حضور دلالان در بازار خودرو فراهم ساخته است. با این وجود و با ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

در پی ایجاد تنش در روابط بین المللی شاهد کاهش تولید خودرو در سال جاری هستیم که این عدم عرضه مناسب زمینه را برای حضور دلالان در بازار خودرو فراهم ساخته است. با این وجود و با توجه به راکد بودن بازار خودرو به گفته بازرس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان تهران چنانچه خودروسازان اقدام به عرضه محصولات کنند قطعا بازار شب عید بدون تورم سپری خواهد شد.
طی چند سال گذشته با نزدیکی به ایام عید مردم به سمت خرید خودرو متمایل شده و این بازار را تحت تاثیر قرار داده اند. بر همین اساس با نزدیکی به عید تا همین سال گذشته نیز قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی با نوسان مواجه شده است. در سال جاری که قیمت ارز با نوسانات زیادی روبه‌رو بوده و چندین بار نیز قیمت خودرو در بازار افزایش چندین درصدی را تجربه کرده انتظار می رود که با نزدیک شدن به عید بازار خودرو تکان بخورد. در این شرایط سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا قیمت خودرو در شب عید گران‌تر می‌شود و یا خودروسازان با عرضه بیشتر محصولات خودروها را به سمت کاهش قیمت متمایل خواهند کرد؟
اما در خصوص قیمت های فعلی خودروها در بازار گزارش ها نشان می دهد که همچنان روند سابق در میان نمایشگاه داران و مشتریان ادامه دارد و با آغاز روزهای کاری پس از تعطیلات، شاهد هستیم که تغییرات در بهای معامله ای خودروها رخ داده است. برخی خودروهای جدیدالورود قیمت خود را حفظ کرده اند و برخی دیگر نیز به سمت افزایش و یا کاهش جزئی حرکت نموده اند. با توجه به شرایط حاکم به بازار و آغاز خرید و فروش های شب عید، شاهد هستیم که در بسیاری از خودروها روند قیمت گذاری کمی افزایش پیدا کرده است. اما این نکته باعث نشده تا بهای پایه ی خودروها نیز افزایش پیدا کند و همچنان قیمت های سابق ملاک معامله ی بسیاری از مشتریان است.

قیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • arian2018
    arian2018 | ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

    مبارک خودروسازها باشه. چون با فرمول 5درصد زیر قیمت بازار امکان مجدد افزایش قیمت گارخانه را دارند و خودشان این دور تسلسل را درست کردند تا راحت با فاصله زمانی کوتاه قیمتها را زیاد کنند

مطالب پیشنهادی