ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی G8 تینکیو از یک صفحه نمایش مرتعش به عنوان بلندگو استفاده می‌کند

ال جی همچنان به انتشار اطلاعاتی از ال جی G8 تینکیو ادامه می‌دهد که یکی از جدیدترین آن‌ها به استفاده از نمایشگرهای اولد کریستال برمی‌گردد که قابلیت پخش صدا به وسیله ارتعاش را دارند. از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۰

ال جی همچنان به انتشار اطلاعاتی از ال جی G8 تینکیو ادامه می‌دهد که یکی از جدیدترین آن‌ها به استفاده از نمایشگرهای اولد کریستال برمی‌گردد که قابلیت پخش صدا به وسیله ارتعاش را دارند.

از این تکنولوژی پیش از این در برخی از تلویزیون‌های ال جی استفاده شده بود. در ضمن استفاده از صفحه نمایش اولد، جی 8 را به اولین پرچمدار از سری G ال جی تبدیل می‌کند که از پنل ال سی دی بهره نمی‌برد.

البته ال جی G8 تینکیو همچنان از بلندگوی‌های معمولی برای مواردی همچون صحبت کردن با گوشی در حالت اسپیکر استفاده خواهد کرد. همچنین ال جی تایید کرده این بلندگو که در پایین گوشی قرار دارد می‌تواند با بخش بالایی صفحه نمایش هماهنگ شده و یک صدای ۲ کاناله استریو را ارائه دهد.

همچنین از تکنولوژی Quad DAC (مبدل صوتی دیجیتال به آنالوگ چهار گانه) که در دیگر پرچم‌دارهای ال جی نیز شاهد آن بودیم در این گوشی استفاده خواهد شد. استفاده از Quad DAC به این معنا است که ال جی G8 تینکیو  از جک هدفون بهره می‌برد. در ضمن این گوشی از اسپیکر Boombox که پیش از این در جی 7 تینکیو نیز شاهد آن بودیم هم بهره می‌برد به این معنا که شدت صدای ال جی G8 تینکیو هنگام قرار گرفتن روی سطح صاف افزایش پیدا خواهد کرد.

همچنین اخیرا قیمت احتمالی این گوشی در کشور کانادا مشخص شده که بر اساس آن ال جی G8 تینکیو ۱۱۹۹ دلار کانادا قیمت خواهد داشت که مبلغی معادل ۹۰۰ دلار آمریکا است. البته باید این نکته را در نظر گرفت که ممکن است قیمت این محصول در سایر نقاط دنیا متفاوت باشد.

در ضمن اخیرا رندر جدیدی از این گوشی در سطح اینترنت منتشر شده که حضور یک دوربین جلو و دو دوربین در پشت دستگاه را تایید می‌کند. همچنین در سمت راست ال جی جی 8 تینکیو دکمه خاصی برای استفاده از دستیار صوتی گوگل تعبیه شده است.

این گوشی رسما در روز ۹ اسفند رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی