ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

9 خبر مهمی که در مراسم نینتندو دایرکت اعلام شد [تماشا کنید]

در حالی که حدوداً 2 ماه از آغاز سال جدید میلادی می‌گذرد، شرکت نینتندو بالاخره اولین نینتندو دایرکت را برگزار کرد. اگرچه تمرکز اصلی این مراسم روی سری بازی‌های Fire Emblem بود، خبرهای دیگری نیز منتشر ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۳

در حالی که حدوداً 2 ماه از آغاز سال جدید میلادی می‌گذرد، شرکت نینتندو بالاخره اولین نینتندو دایرکت را برگزار کرد. اگرچه تمرکز اصلی این مراسم روی سری بازی‌های Fire Emblem بود، خبرهای دیگری نیز منتشر شد که از مهم ترین آن‌ها می‌توان به انتشار اولین نسخه از سری Super Mario Maker برای نینتندو سوییچ و معرفی نسخه‌ی جدید Boxboy اشاره کرد. جدای از همه‌ی این موارد، نینتندو در اقدامی غیر منتظره از نسخه‌ی ریمیک بازی نیز Link’s Awakening رونمایی کرد.

اگر به هر دلیلی نتوانستید نینتندو دایرکت را به صورت زنده تماشا کنید و به دلیل کمبود وقت نیز قصد ندارید نسخه‌ی کامل را تهیه کنید، توصیه می‌کنیم نگاهی به ادامه‌ی این مطلب بیندازید. در اینجا سعی شده است 9 خبر مهمی که در جریان این مراسم اعلام شد را به صورت خلاصه وار بازگو کرده باشیم.

بازی Super Mario Maker 2 در دست ساخت قرار دارد

پس از حدوداً چهار سال انتظار، شرکت نینتندو بالاخره از دنباله‌ی بازی تحسین شده‌ی Super Mario Maker رونمایی کرد. این نسخه که با نام Super Mario Maker 2 شناخته می‌شود، قرار است در ماه ژوئن برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود. طبق صحبت‌های سازندگان، این بازی در مقایسه با نسخه‌ی اول دارای ویژگی‌های جدیدی خواهد بود که متاسفانه هیچ جزئیاتی از آن‌ها به اشتراک گذاشته نشد.

بازی BOXBOY را به صورت همکاری دونفره تجربه کنید 

سری بازی‌های BOXBOY که برای کنسول نینتندو 3DS عرضه می‌شدند و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار بودند، حال قرار است به نینتندو سوییچ بیاید. با توجه به اطلاعات منتشر شده، نسخه‌ی جدید قرار است 200 استیج مختلف داشته باشد. از همه مهم تر، بازی دارای قابلیت همکاری یا کوآپ (Co-op) خواهد بود. تاریخ انتشار این عنوان 6 اردیبهشت سال 1398 اعلام شده است.

بازی Dragon Quest XI بالاخره برای نینتندو سوییچ عرضه می‌‎شود

بازی Dragon Quest XI که سال گذشته برای دو پلتفرم پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شد، توانست به یکی از نسخه‌های موفق سری تبدیل شود. این بازی که همانند برادرهای بزرگترش یک عنوان نقش آفرینی با سیستم مبارزات نوبتی است، قرار است بالاخره برای دارندگان کنسول‌ دستی نینتندو سوییچ در دسترس قرار بگیرد. از ویژگی‌های منحصر بفرد این نسخه می‌توان به قابلیت استفاده از گرافیک 16 بیتی اشاره کرد که احتمالاً برای طرفداران قدیمی خاطره انگیز خواهد بود.

منتظر محصول جدید استودیو توکیو آر پی جی فکتوری باشید

توکیو آر پی جی فکتوری که یکی از استودیوهای زیر مجموعه‌ی اسکوئر انیکس است، پس از عرضه‌ی عناوین I Am Setsuna و Lost Sphear حال به سراغ محصول جدیدی رفته است که Oninaki نام دارد. در این بازی از کاربر خواسته می‌شود تا با سفر به ماورای مرگ، ارواح گمشده را از سرنوشت شوم شان نجات دهد. تابستان سال جاری میلادی به عنوان بازه زمانی عرضه در نظر گرفته شده است.

از به‌روزرسانی بزرگ Super Smash Bros. Ultimate رونمایی شد

بازی Super Smash Bros. Ultimate که اواخر سال 2018 میلادی به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد، قرار است تا پایان بهار سال جاری میلادی، به‌روزرسانی جدیدی دریافت کند. متاسفانه نینتندو سوییچ هیچ اطلاعاتی را از محتوای این به‌روزرسانی به اشتراک نگذاشت و تنها به معرفی نسخه‌ی آن (به‌روزرسانی 3.0) بسنده کرد.

انتشار بازی Fire Emblem: Three Houses با تاخیر مواجه شد

نخستین نمایش از بازی Fire Emblem: Three Houses به انتشار تریلر نسبتاً طولانی با مدت زمان 5 دقیقه مربوط می‌شود که بخش‌هایی از گیم‌ پلی این عنوان ساخته شده در سبک نقش آفرینی تاکتیکال را به نمایش می‌گذاشت. شرکت نینتندو که وظیفه‌ی نشر را بر عهده دارد، در جریان مراسم اعلام کرد این بازی با تاخیری نسبتاً کوتاه، به جای بهار در تابستان (4 مرداد 1398) عرضه می‌شود.

بازی Tetris پای به دنیای بتل رویال‌ها می‌گذارد

نسخه‌ی جدید بازی Tetris که تحت عنوان Tetris 99 شناخته می‌شود، امروز به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه شد. نکته‌ی جالب توجه این است که بازی نامبرده در سبک بتل رویال ساخته شده است و عدد 99 در نام بازی نیز به تعداد کاربران حاضر در یک رقابت اشاره دارد. این بازی اگرچه رایگان است اما تنها مشترکان سرویس آنلاین نینتندو سوییچ می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند.

تجدید دیدار با لینک

بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening که سال 1993 برای کنسول گیم بوی منتشر شد، حال قرار است پس از یک بازساری اساسی برای نینتندو سوییچ عرضه شود. متاسفانه تاریخ دقیقی برای انتشار این بازی اعلام نشد و تنها چیزی که می‌دانیم این است که در سال جاری میلادی باید منتظر آن بود.

استودیو پلاتینیوم گیمز مشغول ساخت بازی اکشن جدیدی است

استودیو شناخته‌ شده‌ی پلاتینیوم گیمز که در پرونده‌ی کاری آن ساخت عناوینی همچون Bayonetta و Nier: Automata دیده می‌شود، مشعول توسعه‌ی عنوان جدیدی با نام Astral Chain است. به عنوان اعضای نیروی ویژه‌ی پلیس در شهری چند فرهنگی و آینده نگرانه، کاربران در جریان روند بازی باید با همکاری یکدیگر و استفاده از سلاح‌های مخصوص، دشمنان را از پا درآورند. با توجه به اعلام سازندگان در نینتندو دایرکت، این بازی در تاریخ 8 شهریور ماه عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • delta7
    delta7 | ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

    در مورد انیمال کراسینگ چیزی نگفت ملت تویتر رو ترکوندن با اعتراض به نینتندو

مطالب پیشنهادی