ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فاین پیکس XP140
تکنولوژی

رونمایی فوجی فیلم از دوربین جان سخت فاین پیکس XP140

دوربین مقاوم فوجی فیلم فاین پیکس XP140 معرفی شد که در مقایسه با نسل قبلی استقامت بالاتری در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارد و محدوده ایزوی آن نیز گسترده تر است. فاین ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

دوربین مقاوم فوجی فیلم فاین پیکس XP140 معرفی شد که در مقایسه با نسل قبلی استقامت بالاتری در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارد و محدوده ایزوی آن نیز گسترده تر است.

فاین پیکس XP140  می خواهد در مکان هایی همراهتان باشد که نمی توانید از دوربین گوشی استفاده کنید. دوربین حالا تا عمق 25 متری زیر آب دوام می آورد. این میزان در مقایسه با مدل XP130 تا 25 درصد بیشتر است. با محصول جدید فوجی همچنین نباید نگرانی از بابت سقوط دوربین از ارتفاع 1.8 متری داشته باشید و حتی دمای منفی 10 درجه سانتیگراد هم مشکلی در کار فاین پیکس XP140 ایجاد نمی کند.

فاین پیکس XP140

حسگر، 1/2.3 اینچی از نوع CMOS است و تصاویری با رزولوشن 16.4 مگاپیکسل را ثبت می کند. فیلم برداری هم با کیفیت 4K و 15 فریم در ثانیه یا 1080p و 60 فریم در ثانیه انجام می شود.

فوجی فیلم فاین پیکس XP140 به لنزی با زوم اپتیکال 5 برابری و گشودگی دیافراگم f/3.9-f/4.9 مجهز است. لرزشگیر تصویر روی حسگر امکان ثبت تصاویر در نور کم را ممکن می کند. محدوده ایزو هم تا 12800 قابل تنظیم است. نمایشگر، 3.0 اینچی و از نوع LCD بوده اما خبری از منظره یاب الکترونیکی نیست. باتری لیتیومی هم نوید ثبت تا 240 عکس با هر بار شارژ شدن را می دهد.

فاین پیکس XP140

به گفته فوجی فیلم حالت خودکار تشخیص صحنه در فاین پیکس XP140 در مقایسه با مدل قبلی بهبود یافته. دوربین جدید همچنین شامل سیستم فوکوس خودکار بر اساس تشخیص چشم است. علاوه بر این امکان ثبت عکس به محض خنیدن سوژه هم در نظر گرفته شده. این دوربین مشابه با XP130 قابلیت ثبت تا 10 تصویر در هر ثانیه به صورت همزمان را دارد. از دیگر امکانات می توان به وای فای و بلوتوث اشاره کرد.

فاین پیکس XP140 از حدود یک ماه دیگر در رنگ های زرد، سبز، سفید، نقره ای و آبی روانه بازار می شود. انتظار می رود قیمت خرده فروشی در حدود 230 دلار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی