ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ یک ماه تا مورد انتظارترین بازی موبایل ۲۰۱۹

هفت‌ سنگ این هفته را با مورد انتظارترین بازی موبایل ۲۰۱۹ از نگاه دیجیاتو آغاز می‌کنیم؛ بعد از چند تاخیر پیاپی ظاهرا Call of Duty: Legends of War بالاخره تاریخ خورده و نسخه نهایی بازی قرار است ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

هفت‌ سنگ این هفته را با مورد انتظارترین بازی موبایل ۲۰۱۹ از نگاه دیجیاتو آغاز می‌کنیم؛ بعد از چند تاخیر پیاپی ظاهرا Call of Duty: Legends of War بالاخره تاریخ خورده و نسخه نهایی بازی قرار است ماه آینده در کشور چین عرضه شود. یک ماه پس از انتشار در چین نیز سازنده نسخه انگلیسی زبان و جهانی این عنوان را منتشر خواهد کرد.

اما Legends of War تنها خبر خوب این هفته نبود و به‌نظر تا انتشار بازی تحسین شده استاردیو ولی (Stardew Valley) برای اندروید نیز زمان زیادی باقی نمانده است. بازی هم اکنون برای پیش ثبت‌نام در گوگل‌پلی قرار گرفته و اگر سازنده سیاستی مشابه با نسخه iOS را پیش بگیرد، استاردیو ولی اندروید هم آفلاین بوده و ۷.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

این بازی سال پیش برای iOS منتشر شد و در نبود یک شبیه‌ساز مزرعه داری پرمیوم برای تلفن‌های هوشمند، توانست بازخوردهای مثبت زیادی را بگیرد. به عنوان خبر پایانی، چند روز پیش GTA Vice City با پشتیبانی از بریدگی بالای صفحه آیفون‌های جدید بروزرسانی شد. اتفاق مهمی نیست ولی حداقل نشان می‌دهد که راک‌استار پلتفرم موبایل را فراموش نکرده است.

Linn: Path of Orchards

  • بازی آفلاین است

لین (Linn) اگرچه در نگاه اول شبیه به مانیومنت‌ ولی به‌نظر می‌رسد اما این شباهت‌ها تنها به بخش بصری بازی محدود شده‌اند و سازنده در زمینه گیم‌پلی مسیری کاملا متفاوت را طی کرده است. بازی عنوانی پلتفرمر بوده و هر مرحله وظیفه دارید تا شخصیت اصلی را به ورودی مقبره‌هایی برسانید؛ محیط دائما تغییر می‌کند و باید با پرش یا سر خوردن روی هوا، به نقطه مشخص شده برسید. نسخه اندروید بازی فعلا در مرحله آزمایشی به‌سر می‌برد.

Linn: Path of Orchards

Linn: Path of Orchards

سازنده: Crescent Moon قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 649.4 / 65 مگابایت زبان:

Shadow of Death

  • بازی آفلاین است

با محبوبیت روز افزون سیستم درآمدزایی پرداخت‌های درون برنامه‌ای، عناوین اکشن تلفن‌های هوشمند کم کم به صف اپلیکیشن‌های آنلاین پیوستند و دیگر کمتر بازی آفلاینی از این سبک می‌توان پیدا کرد. Shadow of Death آفلاین است و همین باعث شده تا بازی به گزینه خوبی برای سرگرمی تبدیل شود. بازی اکشنی Side Scrolling به حساب‌ می‌آید، به این معنی که مشابه بازی‌های نوستالژی قدیمی بازیکن‌ها در نمایی از رو‌به‌رو باید دشمنان را نابود کنند.

Shadow of Death

Shadow of Death

سازنده: Zonmob Game Studio قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 88 مگابایت زبان:

Smartphone Tycoon

  • بازی آفلاین است

اگر در Game Dev Tycoon کنترل استودیوی بازیسازی را داشتید، حالا در Smartphone Tycoon باید یک کمپانی ساخت گوشی راه بیاندازید. مشابه بقیه عناوین این سبک در اینجا می‌توانید از صفر تا صد گوشی را خودتان انتخاب کرده و با استراتژی‌هایی که پیش می‌گیرید ارزش سهام کمپانی را بالا ببرید. با پیشروی نیز به تکنولوژی‌ها و قابلیت‌هایی جدیدی دست پیدا می‌کنید. برخلاف همیشه، این بار نسخه iOS بازی رایگان است.

Smartphone Tycoon Inc.

Smartphone Tycoon Inc.

سازنده: Oleksii Cherneha قیمت: نسخه iOS رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 62.9 / 30 مگابایت زبان:

Commando Fire Go

  • بازی آنلاین است

برای آن دسته از بازیکن‌هایی که هیچوقت از عناوین تیراندازی گوشی خسته نمی‌شوند، Commando Fire Go گزینه خوبی است. بازی به‌غیر از سبک گرافیکی خاصش که کمتر در موبایل گیمینگ دیده‌ایم، حرف جدیدی برای گفتن ندارد و همان کلیشه‌های قدیمی را این بار در قالبی متفاوت شاهد هستیم؛ هر مرحله اسلحه به دست باید هر چیزی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را نابود کنید. با این حال بازی می‌تواند مخاطبینش را برای مدتی سرگرم‌ کند.

Commando Fire Go

Commando Fire Go

سازنده: Jeff Yue قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 100 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

    بازی duckz هم برای کسانی که بازی شکار اردک رو توی میکرو بازی می کردند .می تونه خاطره انگیز و زیبا باشه
    برای من که بود

مطالب پیشنهادی