ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای منتسب به گلکسی تب S5e خبر از بازگشت سامسونگ به بازار تبلت‌ها می‌دهد

بعد از عرضه دو تبلت طی ۶ ماه گذشته، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد افزایش سهم خود در بازار تبلت‌ها را دارد و رندرهای منتشر شده از گلکسی تب S5e نیز همین قضیه را نشان ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۰

بعد از عرضه دو تبلت طی ۶ ماه گذشته، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد افزایش سهم خود در بازار تبلت‌ها را دارد و رندرهای منتشر شده از گلکسی تب S5e نیز همین قضیه را نشان می‌دهند.

در نگاه اول، این تبلت فوق العاده باریک از جلو یادآور گلکسی تب S4 است. این دستگاه جدید به جای یک پوشش براق ساخته شده از شیشه در پشت خود، یک ساختار فلزی با گوشه‌های گرد دارد. تنها دوربین پشتی این تبلت هم از منطقه وسط در گلکسی تب اس 4 به گوشه بالا سمت چپ منتقل شده و لوگوی سامسونگ نیز در وسط صفحه قرار گرفته است. همچنین باید انتظار حضور یک حسگر اثرانگشت کناری در S5e را هم داشته باشیم.

این تبلت بعد از گلکسی S10e و دستبند گلکسی فیت e سومین محصول سامسونگ با پسوند e محسوب می‌شود. ظاهرا سامسونگ قصد دارد با استفاده از این حرف نمونه ارزان‌تر پرچم‌دارهای خود را از دیگر مدل‌ها جدا کند. به همین دلیل، باید منتظر عرضه مدل اصلی این تبلت که احتمالا گلکسی تب اس 5 نام خواهد داشت هم باشیم که احتمالا در طراحی آن از گلکسی اس 10 الهام گرفته خواهد شد.

البته هنوز نمی‌توان صحت اطلاعات بالا را به طور رسمی تایید کرد و باید منتظر اطلاعات بیشتری در رابطه با گلکسی تب S5e در آینده ای نامشخص باشیم زیرا احتمال معرفی این تبلت همزمان با گلکسی اس 10 در روز یک اسفند کمی دور از انتظار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی