ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزییات تمام گجت های پوشیدنی آتی سامسونگ مشخص شد

به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن محصولات پوشیدنی سامسونگ، جزییات گجت‌هایی که به احتمال زیاد همزمان با معرفی رسمی گلکسی اس 10 از آن‌ها رونمایی خواهد شد را مشخص می‌کند. در صفحه اصلی این اپلیکیشن اندرویدی که معمولا ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن محصولات پوشیدنی سامسونگ، جزییات گجت‌هایی که به احتمال زیاد همزمان با معرفی رسمی گلکسی اس 10 از آن‌ها رونمایی خواهد شد را مشخص می‌کند. در صفحه اصلی این اپلیکیشن اندرویدی که معمولا با نام سامسونگ گیر شناخته می‌شود، یک ساعت هوشمند، یک بند سلامتی و ایربادزهای وایرلس سامسونگ به چشم می‌خورند.

در ابتدای این لیست، ساعت هوشمند جدید سامسونگ یعنی گلکسی واچ اکتیو حضور داشته که ظاهرا مشخصات آن باگمانی زنی‌ها اخیر همخوانی دارد. بر اساس اطلاعاتی که در این اپلیکیشن منتشر شده، گلکسی واچ اکتیو در دو رنگ عرضه خواهد شد و از نمایشگری ۱.۱ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل بهره می‌برد که انرژی خود را از یک باتری ۲۳۶ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند.

محصول بعدی، دستبندهای سلامتی گلکسی فیت و گلکسی فیت e هستند. البته هنوز مشخص نیست که مدل e این دستبند چه تفاوتی با نمونه معمولی آن خواهد داشت اما احتمالا هر دو آن‌ها را می‌توان با استفاده از خود گلکسی اس 10 شارژ کرد.

گلکسی اس 10 بعد از مدت‌ها انتظار سرانجام در روز یک اسفند به صورت رسمی معرفی خواهد شد. پیش از این هم ویدیویی از کیس‌های محافظ این گوشی در فضای مجازی منتشر شده بود. همچنین روز گذشته شاهد اولین تصاویر و اطلاعات از هدفون گلکسی بادز سامسونگ  بودیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی