ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نگاهی به عملکرد فراری به عنوان با ارزش ترین برند جهان؛ از تولید سوپر اسپرت تا خرس عروسکی

اخیرا گزارشی مربوط به ارزش برند ها طی 12 ماه اخیر منتشر شده است که براساس آن برند فراری برای تولید خودرو ، عینک آفتابی و تی شرت به عنوان قوی ترین برند دنیا شناخته ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

اخیرا گزارشی مربوط به ارزش برند ها طی 12 ماه اخیر منتشر شده است که براساس آن برند فراری برای تولید خودرو ، عینک آفتابی و تی شرت به عنوان قوی ترین برند دنیا شناخته شد است.

این گزارش که توسط مجمع جهانی اقتصاد که در شهر Davos برگزار می شود منتشر شده است برند فراری را به دلیل فروش خرس های عروسکی، عینک آفتابی و تی شرت و سوپر کار به عنوان ارزشمند ترین برند حتی نسبت به مک دونالد و کوکا کولا معرفی کرده است. این شرکت که امسال توانسته است امتیاز 94.8 از 100 را بدست آورد نسبت به سال قبل که برابر 91.5 بود سه امتیاز جایگاه خود را بهبود بخشیده است. این شرکت جز 14 برند برتر است که توانسته است امتیاز AAA+ را دریافت کند.

طبق گفته های آقای David Haigh مدیر شرکت فراری این شرکت به عنوان لوکس ترین برند خودرو سازی همواره در تلاش است تا در زمینه های مختلف نوآوری و طراحی خاص خود را داشته باشد تا هنگامی که نشان اسب بر روی محصولی قرار می گیرد انعطاف پذیری و قدرت کامل این برند حتی در خارج از صنعت خودروسازی لمس شود.

فراری که به عنوان یک برند محبوب و سرشناس ایتالیایی شناخته می شود حتی در زمینه تولید لباس پارک های بازی و هتل ها نیز فعالیت می کند تا نشان دهد این برند فقط به دنبال تولید خودرو های سوپر اسپرت و پر قدرت نیست.

امسال ارزش برند فراری نسبت به سال گذشته با افزایش 27 درصدی روبرو بوده که این افزایش برابر 8.3 بیلیون دلار است. بیشتر خودرو های تولیدی تا سال 2019 این شرکت تا قبل از تابستان 2019 پیش فروش شده اند. این پیش فروشها در حالی صورت می گیرد که مدیر جدید آقای لوییس کمیلر که جایگزین آقای سرجیو مارچیونه شده نوید 15 مدل جدید را می دهد. این مدل ها اکثرا الکتریکی خواهند بود و با این اوصاف به نظر می رسد جانشین سرجیو مارچیونه مرحوم با استراتژی جدیدی به دنبال افزایش بیشتر ارزش فراری است.

در انتها بعد نیست اشاره کنیم که برند میشلن امسال عنوان ارزشمندترین برند تایر جهان را از آن خود کرده است این در حالی است که مجمع جهانی اقتصاد سال گذشته برند بریجستون را به عنوان ارزشمندترین برند تایر جهان انتخاب کرده بود.فراری

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی