ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بسته الحاقی رایگان رزیدنت اویل 2 به بازی اضافه شد [تماشا کنید]

بازسازی رزیدنت اویل 2 به تمام علاقه‌مندان این سری بازی‌های ترسناک فرصت حضور دوباره در شهر رو به ویرانی راکون سیتی را داد. این بازسازی موقعیتی را به وجود آورد تا کاربران باز هم بتوانند ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

بازسازی رزیدنت اویل 2 به تمام علاقه‌مندان این سری بازی‌های ترسناک فرصت حضور دوباره در شهر رو به ویرانی راکون سیتی را داد. این بازسازی موقعیتی را به وجود آورد تا کاربران باز هم بتوانند با همراهی شخصیت‌های محبوبی چون کلیر ردفیلد و لئون کندی و طی یک روایت جدید طعم فرار از دست زامبی‌های خونخوار را بچشند.

رزیدنت اویل 2 فراتر از تصورات عمل کرد (بررسی دیجیاتو) و نه تنها به ریشه‌ها و خصوصیات کلیدی بازی اصلی که در سال 1998 عرضه شده بود وفادار ماند، توانست با یک فضاسازی جدید و اضافه کردن مکانیزم‌هایی مدرن‌تر تجربه‌ای متفاوت را برای تمام طرفداران بازی‌های ترسناک و حتی افرادی که سال‌ها پیش و روی کنسول پلی استیشن آن را تجربه کرده بودند به ارمغان بیاورد.

اگر نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل 2 را به اتمام رساندید و پایان داستان کلیر و لئون را مشاهده کردید، شاید برایتان جالب باشد که محتوای رایگان بازی با نام Ghost Survivals از امروز برای تمام کاربرانی که بازی را به صورت قانونی خریداری کرده‌اند در دسترس است.

بسته الحاقی Ghost Survivals به شما این اجازه را می‌دهد تا سقوط راکون سیتی را به وسیله سه بازمانده با نام‌های رابرت کندو که او را به عنوان اسلحه فروش در نسخه اصلی و همچنین نسخه بازسازی شده به خاطر داریم، کاترین ورن یا دختر شهردار راکون سیتی و درنهایت هانک که عضو نیروهای ویژه پلیس است تجربه کنید.

ویدیوی جدیدی نیز به مناسب عرضه این بسته الحاقی توسط کپکام منتشر شده که قسمتی از شرایط رابرت و هانک را به تصویر می‌کشد. درواقع می‌توان پروسه کلی پیشروی در این سه قسمت را به بخش سوم بازی که پس از به اتمام رساندن قسمت دوم داستانی آزاد می‌شود تشبیه کرد.

شما در محیط‌های مختلف با موج‌های متعددی از زامبی‌ها روبه‌رو می‌شوید و با استفاده از تجهیزات و سلاح‌هایی که دردسترستان قرار می‌گیرد می‌بایست از میانشان گذشته و به پیشروی ادامه دهید. علاوه بر این سه بخش داستانی، دو پوسته کلاسیک رزیدنت اویل 2 اصلی نیز به بازی اضافه می‌شوند و شما می‌توانید لئون و کلیر را به شکل اصلی و قدیمی بود مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی