ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

۲۰ دقیقه ابتدایی Anthem را اینجا ببینید [تماشا کنید]

ویدیو جدیدی از بازی Anthem منتشر شده که ۲۰ دقیقه ابتدایی از گیم‌پلی این عنوان را نمایش می‌دهد. در ابتدای این ویدیو، شاهد یک پیش‌زمینه داستانی برای شروع Anthem هستیم که دلیل شکل گیری گروه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

ویدیو جدیدی از بازی Anthem منتشر شده که ۲۰ دقیقه ابتدایی از گیم‌پلی این عنوان را نمایش می‌دهد.

در ابتدای این ویدیو، شاهد یک پیش‌زمینه داستانی برای شروع Anthem هستیم که دلیل شکل گیری گروه قهرمانان حاضر در این بازی و آغاز جنگ ‌آن‌ها با هیولاها را شرح می‌دهد.  بعد از آن، تیمی که شما یکی از اعضای اصلی آن هستید عازم ماموریتی مهم می شوند. البته همه چیز مطابق با برنامه پیش نرفته و شما از سایر اعضای گروه خود جدا می‌شوید.

همین موضوع بهانه‌ای برای شروع اولین ماموریت انتم شده و حال باید با پیش‌روی در یک منطقه آتش فشانی برای نجات دادن سایر دوستان خود تلاش کنید. بخش زیادی از این ماموریت به از بین بردن هیولاها و استفاده از قابلیت‌های لباس ویژه شما برمی گردد که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها انجام پرش‌های بلند است.

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که در این ویدیو و سایر تریلرهای منتشر شده از Anthem خودنمایی می‌کند به گرافیک فوق العاده این بازی برمی‌گردد که نمونه آن را در کمتر عنوان نسل هشتمی مشاهده کرده‌ایم.

رسیدن به این سطح از کیفیت، با تکنولوژی جدیدی که انویدیا در کارت‌های گرافیک سری RTX استفاده کرده، ممکن شده. به این معنا که در این بازی هم باید منتظر استفاده از تکنولوژی ردیابی پرتو باشیم؛ تکنیکی در رندرینگ که بازتاب همزمان (Real-Time) نور و تعبیه افکت های سینمایی را به نمایش می‌گذارد.

بازی Anthem روز ۳ اسفند سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. اگر این عنوان را روی پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان پیش‌ خرید کرده باشیم همین حالا می‌توانید دانلود Anthem را آغاز کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی