ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سایت سرگرمی
تکنولوژی

هشت وبسایت جذاب که شما را از کسالت و بی حوصلگی نجات می دهند

شاید عجیب به نظر برسد، اما استیو جابز فقید طرفدار کسالت و بی‌حوصلگی بود. او اعتقاد داشت که کسالت، می‌تواند فضا را برای خلاق بودن مهیا کند و تصور می‌کنم همگی می‌دانید که مرد بزرگ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

شاید عجیب به نظر برسد، اما استیو جابز فقید طرفدار کسالت و بی‌حوصلگی بود. او اعتقاد داشت که کسالت، می‌تواند فضا را برای خلاق بودن مهیا کند و تصور می‌کنم همگی می‌دانید که مرد بزرگ دنیای تکنولوژی، از چه سخن می‌گفته است.

با این حساب، اگر به جمله استیو جابز اعتقاد دارید، در این مقاله چند سایت سرگرمی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند از اوقات کسالت و بی‌حوصلگی‌تان لحظاتی جذاب و شیرین بسازند، و فرصتی فراهم کنند که خلاقیت خود را بروز داده و از خلاقیت دیگران لذت ببرید.

پس تا پایان با ما همراه باشید.

The Secret Door

سایت سرگرمی

همه در جهان واقعی امکان سفر به دور دنیا را ندارند، اما وبسایت The Secret Door می‌تواند هر روز دری از شگفتی‌های زمین را به سوی شما باز کند. ایده این سایت بسیار ساده است: کافیست آن را باز کنید تا با استفاده از Google Street View، شما را به نقطه‌ای تصادفی از کره زمین ببرد.

The Secret Door معمولا نقاط بکر و زیبا را برای گشت و گذار مجازی به شما پیشنهاد می‌کند. اما اگر به هر دلیل، جای پیشنهادی سایت را دوست نداشتید می‌توانید با کلیک روی گزینه Take Me Somewhere Else پیشنهاد بازدید از نقطه دیگری را دریافت کنید.

frankenSim

سایت سرگرمی

نمی‌دانم چقدر به جستجو و کاوش در امعاء و احشاء بدن انسان علاقه دارید، اما اگر بدتان نمی‌آید که با اعضای بدن‌ خود بیشتر آشنا شوید سایت frankenSim می‌تواند محیط خوبی برای این کار باشد.

با ورود به این سایت، می‌توانید در نقش دکتر فرانکنشتاین معروف قرار بگیرید و اعضای بدن را دستکاری کنید. کار زیادی برای انجام دادن در این سایت وجود ندارد، اما می‌تواند به خوبی سرگرم‌تان کرده و از بی حوصلگی نجات‌تان دهد.

Stinkmoji

سایت سرگرمی

اسپیکر را روشن کنید، دوربین را فعال کرده و سپس شکلکی جلویش درآورید. Stinkmoji  می‌تواند از طریق تکنولوژی تشخیص چهره، یک ایموجی سه‌بعدی بسازد که شکلک‌هایتان جلوی دوربین را شبیه‌سازی می‌کند.

در واقع با چیزی شبیه میموجی‌های آی او اس مواجه هستید، با این مزیت که جاهایی شما را غافلگیر می‌کند. یک بار حین شکلک درآوردن، دهانتان را کاملا باز کنید تا یکی از سورپرایزهای این سرویس اینترنتی را ببینید.

2Kinds of People

سایت سرگرمی

آدم‌ها کلا دو دسته‌اند: دسته اول و دسته دوم. این جوک نه چندان بامزه قدیمی، دستمایه ساخت وبسایت 2Kinds of People شده که البته با طنازی مثال‌زدنی‌اش می‌تواند لبخند را به لب‌های شما بیاورد.

کمی که در سایت بگردید، می‌فهمید که انسان‌های دنیا دو دسته‌اند: آن‌هایی که حس شوخ طبعی دارند و کسانی که از آن محروم هستند. اگر از دسته اول باشید، مطمئنا از گذران وقت در این وبسایت لذت خواهید برد.

Sketch Something Daily

سایت سرگرمی

خلاقیت کلیدی است که تمام قفل‌های ذهن را باز می‌کند، و نقاشی کشیدن راهی است که بتوانید خلاقیت‌تان را به بهترین شکل ممکن بروز دهید. وبسایت Sketch Something Daily شما را به چالش نقاشی کشیدن دعوت می‌کند.

شما می‌توانید در این وبسایت، هر روز نقاشی بکشید و نقاشی‌هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید تا بتوانند نسبت به آثارتان رأی و امتیاز دهند. هر چند صرفا تماشای نقاشی‌های دیگران هم در این وبسایت لذت خاص خودش را دارد.

Museum of Endangered Sounds

سایت سرگرمی

این موزه اینترنتی یک فضای نوستالژیک و دوست‌داشتنی است. Museum of Endangered Sounds صداهایی را در خود گردآوری کرده که شاید این روزها کمتر پیش بیاید که آن‌ها را بشنوید؛ مثل صدای تلفن‌های صفحه چرخان، مودم دایال‌آپ و حیواناتی که کم کم رو به انقراض می‌روند.

هدف سازنده این وبسایت، حفظ صداهای خاص و عمدتا مربوط به تکنولوژی‌های قدیمی در فضایی بوده که همه بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. اگر روز کسل‌کننده‌ای را پشت سر می‌گذارید، هرگز از سر زدن به این سایت پشیمان نخواهید شد.

The Symphony of Blockchain

سایت سرگرمی

تصویرسازی همیشه به انسان‌ها کمک کرده که پیچیده‌ترین مفاهیم را به سادگی درک کنند. همانطور که می‌دانید، این روزها بحث رمزارزها و بلاکچین در محیط اینترنت به شدت داغ است و همه به دنبال این هستند که درک بهتری از این تکنولوژی‌های نوظهور داشته باشند.

وبسایت The Symphony of Blockchain شما را به یک اکتشاف سمعی-بصری و تعاملی از تکنولوژی بلاکچین دعوت می‌کند. گشت و گذار در محیط این وبسایت، به لطف آیتم‌های سه بعدی و موزیک جذابی که در پس‌زمینه دارد بسیار سرگرم‌کننده است و در عین حال می‌تواند دانش شما نسبت به چند مورد از مباحث داغ تکنولوژی را افزایش بدهد.

ضمنا پیشنهاد می‌کنیم در راستای تصویرسازی و تجسم داده‌ها، مطالعه این مقاله دیجیاتو را هم از دست ندهید.

The Passive Aggressive Password Machine

سایت سرگرمی

نیازی نیست به اهمیت انتخاب یک رمز عبور قدرتمند تأکید کنیم. این روزها همه می‌دانند که رمزهای عبور در فضای مجازی، چقدر آسان و راحت هک می‌شوند. وبسایت The Passive Aggressive Password Machine آمده که میزان هک‌پذیری رمزهای عبور شما را بسنجد، البته به سبک و سیاق خاص خودش.

کاری که این سایت انجام می‌دهد، این است که با شوخی و طعنه رمز عبور انتخابی‌تان را مورد قضاوت قرار دهد. کار خاصی انجام نمی‌شود، اما شک نکنید که از حاضر جوابی و طنازی این ماشین مجازی غافلگیر خواهید شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Fardin_ir
    Fardin_ir | ۲۹ بهمن ۱۳۹۷

    لینک سایت symphony of blockchain رو نذاشتید

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

      اضافه شد، ممنون.

  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۲۹ بهمن ۱۳۹۷

    فقط ایکس ویدیو و برازرس منو از خستگی و کسالت نجات میده?

    • سیدمحمدکاظم قدمگاهی
      سیدمحمدکاظم قدمگاهی | ۱ اسفند ۱۳۹۷

      ولی یه روز نابودت می‌کنه... نذار اون روز برسه

مطالب پیشنهادی