ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسل بعدی آیفون
تکنولوژی

افشاگر شناخته شده جزئیات دقیقی از نسل بعدی آیفون‌ ها منتشر کرد

سالانه شایعات زیادی درباره‌ی موبایل‌های مختلف منتشر می‌‌شود. شایعاتی که نمی توان آنچنان روی آنها حساب کرد اما حساب مینگ چی کو با دیگر افشاگران جداست چرا که این تحلیلگر چند سالی است اطلاعات صحیح و ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

سالانه شایعات زیادی درباره‌ی موبایل‌های مختلف منتشر می‌‌شود. شایعاتی که نمی توان آنچنان روی آنها حساب کرد اما حساب مینگ چی کو با دیگر افشاگران جداست چرا که این تحلیلگر چند سالی است اطلاعات صحیح و دست اول زیادی درباره‌ی ویژگی‌های محصولات اپل پیش از رونمایی‌شان افشا کرده است. برای مثال تمامی گفته‌های وی درباره‌ی نسل فعلی آیفون‌ ها درست از آب درآمده. حال این تحلیلگر از قابلیت‌های نسل بعدی آیفون ها پرده برداشته و بالاخره راجع به آنها صحبت کرده است.

نسل بعدی آیفون

مینگ چی کو تخمین زده که اپل سال آینده از سه آیفون جدید رونمایی خواهد کرد که یکی از آنها به آرایه دوربین سه گانه مجهز خواهد شد. این تحلیلگر مدعی شده که تمامی این گوشی‌ها از نمایشگر‌هایی با اندازه یکسان بهره خواهند بود و حتی مدل بریدگی بکار رفته در صفحه نمایش مدل‌های جدید هم تغییر نخواهد کرد.

به باور این تحلیلگر، نسل بعدی آیفون XR نیز باز هم به یک صفحه نمایش LCD ارزان مجهز خواهد شد و خبری از تعبیه نمایشگر‌های اولد نخواهد بود. البته سیستم‌ Face ID سه مدل جدید ارتقا پیدا می‌کند و ظرفیت باتری آنها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

نسل بعدی آیفون
در این تصویر می‌توانید شیشه مات پشت بدنه پیکسل 3 را مشاهده کنید

علاوه بر این در بدنه‌ی پشتی موبایل، از طراحی شیشه مات یا frosted glass casing استفاده خواهد شد که به قسمت مات بدنه پشتی پیکسل 3 شباهت خواهد داشت. از ویژگی‌های جذاب و جدید اضافه شده به این موبایل‌ها می‌توان به رادیو با پهنای باند فوق وسیع (ultra-wideband) برای جهت‌یابی داخلی و سیستم شارژ معکوس برای شاٰرژ دیگر گجت‌ها اشاره نمود.

متاسفانه مینگ چی کو خبر‌های بدی هم دارد. به گفته‌ی وی اپل باز هم در این سری موبایل‌ها از درگاه لایتنیگ استفاده خواهد کرد و خبری از پورت USB-C در آیفون‌ های سال ۲۰۱۹ نخواهد بود. علاوه بر این مینگ چی کو مدعی شده که پد شارژ بی سیم اپل یعنی ایرپاور نیز بالاخره در نیمه اول سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهد شد.

نسل بعدی آیفون
ایر پاور یا همان پد شارژ بی سیم اپل که قرار است نیمه اول سال ۲۰۱۹ عرضه شود

ماه پیش گزارش شده بود تولید ایر پاور اپل پس از ۱۶ ماه دوباره آغاز شده و بنابراین گفته‌های مینگ چی کو دور از ذهن نیست. احتمالاً  کمپانی کوپرتینویی طبق سنت هر ساله‌ی خود آیفون های سال ۲۰۱۹ را مهر ماه سال ۹۸ معرفی خواهد کرد و طرفداران این برند باید تا آن زمان منتظر نسل بعدی آیفون ها باشند. هر چند علاقه کاربران به خرید آیفون های جدید کمتر شده و چرخه تعویض آیفون ها به ۴ سال رسیده است.

 

تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی اپل که با کمک ۳۲ دستگاه آیفون XR ساخته شده

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی