ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کاهش 24 میلیونی قیمت پژو 207 صندوق دار توسط ایران خودرو؛ واکنشی به اعتراض مشتریان

چند هفته قبل بود که مسئولان وزارت صنعت از بازگشت قیمت خودروهای ثبت نامی به رقم های سال 96 خبر دادند و از آنجا که قیمت پژو 207 صندوقدار اتوماتیک پیش از این بیش از 100 ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۱:۰۰

چند هفته قبل بود که مسئولان وزارت صنعت از بازگشت قیمت خودروهای ثبت نامی به رقم های سال 96 خبر دادند و از آنجا که قیمت پژو 207 صندوقدار اتوماتیک پیش از این بیش از 100 میلیون تومان اعلام شده بود و تفاوت حدود 50 میلیون تومانی با نسخه ی هاچبک خود داشت تجمع های اعتراضی مختلفی از سوی مشتریان این خودرو در مقابل وزارت صمت، سازمان حمایت و شرکت ایران خودرو برگزار شد. پس از مدتی سازمان حمایت به این موضوع ورود پیدا کرده و قیمت پژو 207 صندوقدار اتوماتیک را به ایران خودرو اعلام کرد. بر این اساس نامه منتشر شده از جانب این سازمان جمع بهای تمام شده ی این خودرو برای ایران خودرو 63 میلیون و 692 هزار تومان در نظر گرفته شده بود و سازمان حمایت نیز به ایران خودرو متذکر شده  بود که این شرکت باید با رعایت سود منطقی و قانونی قیمت گذاری نهایی این خودرو را انجام دهد. حالا شرکت ایران خودرو قیمت پژو 207 صندوقدار را اصلاح نموده است.
طبق اطلاعات کسب شده از سازمان حمایت و شرکت ایران خودرو، پژو 207 صندوقدار با قیمت پایه 63/692/000 تومان به صورت پایه قیمت گذاری شده که با احتساب هزینه‌های جانبی (مالیات، عوارض، شماره گذاری و ...) به کسانی که این خودرو را پیش خرید کرده‌اند با قیمت 79/900/000 تومان واگذار خواهد شد.

قیمت پژو 207 صندوقدار

پژو 207i صندوقدار اتوماتیک از بسیاری جهات با 206 صندوق دار یکسان است و تنها می تواند از نظر ظاهری اندکی نسبت به محصول قدیمی ایران خودرو متفاوت جلوه کند.
‏207i صندوقدار اتوماتیک با موتور کم مصرف TU5 با قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر و همراه با گیربکس اتوماتیک (AL4) به بازار عرضه خواهد شد.
از امکانات و آپشن های رفاهی پژو 207i صندوقدار اتوماتیک باید به فرمان برقی، سیستم مالتی مدیا (USB, DVD و بلوتوث)، سیستم رهیاب ماهواره ای، غربیلک فرمان دارای کلید های کنترلی، کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، چراغ های جدید جلو، چراغ های روشنایی در روز، آینه های جانبی تاشونده و اسپویلر عقب اشاره کرد.

قیمت حدود 80 میلیونی (79.9 میلیون تومانی) پژو 207 صندوق دار در شرایطی اعلام شده است که ایران خودرو سری اولیه این خودرو ها را بر مبنای قیمت 104 میلیون تومانی تحویل مشتریان داده بود، بنابراین مشتریانی که موعد تحویل خودرو آن ها تا پایان دی ماه 97 است، می توانند محاسبات خود را بر مبنای قیمت 80 میلیونی قرار دهند، اما قیمت بهمن ماه احتمالا بر اساس فاصله 5 درصدی نسبت به نرخ های بازار آزاد اعلام خواهد شد که بیش از 110 میلیون تومان بر آورد شده است. از این رو عملا می توان گفت که اختلاف قیمتی عجیبی میان خودروهای تحویلی دی ماه و بهمن ماه ایجاد خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • pishro
    pishro | ۱ اسفند ۱۳۹۷

    200 میلیون میبرن بالا 20 میلیون کم میکنن، مارو خر فرض کردن

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

    يعني اين قيمتا همه اش چشمي تعيين ميشه??

    و هيچ سازوكاري معقولي ندارن

  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۲۹ بهمن ۱۳۹۷

    به مرگ میگیرن که به تب راضی بشیم...

مطالب پیشنهادی