ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مانیتور اپل
تکنولوژی

اپل امسال از مک بوک پروی ۱۶ اینچی و نمایشگری ۳۲ اینچی رونمایی می‌کند

مینگ چی-کو، تحلیلگر سرشناس اپل پس از مدت ها سکوت از برنامه های اپل برای معرفی یک مانیتور با کیفیت و مک بوک پروی ۱۶ اینچی خبر داده است. بر اساس این گزارش نسخه جدید ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۵

مینگ چی-کو، تحلیلگر سرشناس اپل پس از مدت ها سکوت از برنامه های اپل برای معرفی یک مانیتور با کیفیت و مک بوک پروی ۱۶ اینچی خبر داده است.

بر اساس این گزارش نسخه جدید لپ تاپ اپل با سایز نمایشگر بین ۱۶ تا ۱۶.۵ اینچ به بزرگترین عضو خانواده مک بوک پرو بدل می شود. رکورد قبلی در اختیار مدل ۱۷ اینچی بود که عرضه آن از ۲۰۱۲ متوف شده است. کو همچنین احتمال داده که مک بوک پروی ۱۳ اینچی با قابلیت پشتیبانی از ۳۲ گیگابایت رم نیز از سوی اپل ارائه شود. در حال حاضر فقط مدل ۱۵ اینچی توانایی پشتیبانی از این مقدار رم را دارد.

اپل احتمالا مانیتوری با رزولوشن 6K عرضه می‌کند

طراحی جدید این لپ تاپ ها مساله ای غیرعادی است چرا که اپل عادت به تغییر اساسی ندارد. برای مثال این شرکت سه سال پیش مدل بهره مند از تاچ بار را ارائه کرده بود و آخرین تغییر قابل توجه پیش از آن هم به سال ۲۰۱۲ و معرفی مک بوک مجهز به نمایشگر رتینا برمی گردد. البته طراحی فعلی مک بوک پرو و به ویژه کیبورد پروانه ای آن بین درصدی از کاربران از محبوبیت چندانی برخوردار نیست.

جالبترین بخش گزارش شامل جزییاتی در مورد مانیتور اپل است که به معنی بازگشت این شرکت به بازار نمایشگرهای حرفه ای خواهد بود. به گفته این تحلیلگر مانیتور اپل در ابعاد ۳۱.۶ اینچی با طراحی نور پس زمینه شبه مینی LED و رزولوشن حیرت انگیز 6K عرضه خواهد شد. 

در نهایت مینگ چی-کو بر این باور است که یکی از مورد انتظارترین محصولات اپل یعنی مک پروی جدید با قابلیت ارتقای آسان در سال جاری میلادی از راه خواهد رسید. البته چند ماه قبل «فیل شیلر»، معاون بخش بازاریابی اپل هم در مصاحبه ای از باز طراحی اساسی مک پرو و عرضه آن در ۲۰۱۹ خبر داده بود.

 

تماشا کنید: ساخت لپتاپ مجهز به سامسونگ Dex بر مبنای مک بوک پرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی