ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Rumble Stars Soccer؛ ماداگاسکاری‌های فوتبالی

ظاهرا بعد از خریداری فراگمایند (Frogmind) توسط سوپرسل، مسئولیت گسترش فرمول گیم‌پلی کلش رویال به این استودیو سپرده شده است؛ فراگمایند سال گذشته با بدلند برول (Badland Brawl) نشان داد که ترکیب کلش رویال با ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

ظاهرا بعد از خریداری فراگمایند (Frogmind) توسط سوپرسل، مسئولیت گسترش فرمول گیم‌پلی کلش رویال به این استودیو سپرده شده است؛ فراگمایند سال گذشته با بدلند برول (Badland Brawl) نشان داد که ترکیب کلش رویال با قوانین فیزیک چه‌قدر می‌تواند اعتیادآور باشد و در Rumble Stars Soccer نیز آن‌ها همین مسیر را با ایده‌ای متفاوت‌تر ادامه داده‌اند.

Rumble Stars Soccer در ظاهر چیز زیادی از خودش ندارد. شخصیت‌ها یادآور انیمیشن ماداگاسکار هستند و محیط‌ها و کارت‌ها مخاطب را یاد کلش رویال می‌اندازند. با این وجود همانطور که «فیزیک» به کمک بدلند برول آمد تا بازی با تمام الهام‌گیری‌هایش به عنوانی منحصر به فرد تبدیل شود، در Rumble Stars Soccer نیز «فوتبال» این وظیفه را به‌عهده دارد.

ساخته جدید سازندگان بدلند را می‌توانیم ترکیب کلش رویال و فوتبال بنامیم. زمین بازی به دو قسمت تقسیم شده و هر مسابقه بازیکن‌ها باید با کارت‌هایی که دارند به حریف گل بزنند. هر کسی که بتواند در سه دقیقه نهایت سه گل بزند، بازی را می‌برد. اگر هم تا پایان این زمان مسابقه با نتیجه مساوی به پایان رسید، کار به وقت‌های تلف شده کشیده می‌شود.

حالا با دو تا توپ هر کسی که نهایت یک گل بزند، برنده زمین را ترک می‌کند. بزرگترین برگ برنده Rumble Stars Soccer جدا از الهام‌گیری‌های درستش از چند بازی، به حضور درست کارت‌های مناسب با دنیای بازی برمی‌گردند. شخصیت‌ها هر کدام بسته به قوانین بازی، دارای نقاط قوت و ضعف خودشان هستند و می‌توانند روی روند مسابقه تاثیرگذار باشند.

مشابه بدلند برول، سازنده با توجه به دنیای عنوانش کارت‌ها را ساخته و نتیجه این تصمیم باعث شده تا ترکیب کلش رویال+فوتبال سرگرم‌کننده‌تر ظاهر بشود. البته به‌خاطر ایده‌ای که Rumble Stars Soccer دارد، چند دقیقه اول بازی احتمالا مخاطب را سردرگم می‌کند. اولین بار است که فرمول سوپرسل در یک بازی فوتبالی به‌ کار می‌رود.

بازی ماداگاسکار

معمولا در عناوین مشابه فقط می‌جنگیم. بنابراین اینکه بفهمید هر کارت چه تاثیری در بازی می‌گذارد و استفاده درست از آن‌ها چگونه می‌تواند نتیجه را تغییر دهد، کمی زمان‌برتر از نمونه‌های مشابه خواهد بود. اما وقتی که به این نقطه می‌رسید، تازه به ذات اعتیادآور و سرگرم‌کننده Rumble Stars Soccer پی می‌برید.

اگرچه دوست داشتیم فراگمایند دوباره به سراغ شماره‌های اصلی بدلند با همان اتمسفر گیرا برود ولی هم بدلند برول و هم Rumble Stars Soccer جزو بهترین عناوین الهام گرفته از کلش رویال هستند. فراگمایند با بدلند برول ثابت کرد که حتی از دل اشباع‌شده‌ترین ایده‌ها نیز می‌توان یک تجربه اعتیادآور به وجود آورد و Rumble Stars Soccer به عنوان آخرین دستپخت آن‌ها، بار دیگر این مسئله را اثبات می‌کند.

Rumble Stars Soccer

Rumble Stars Soccer

سازنده: Frogmind قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 92.8 / 69.43 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

    بسیار عالی بود.

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۲۹ بهمن ۱۳۹۷

    برای چه کشور هایی دردسترسه؟

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۷

      با توجه به توضیحات پاکت گیمر بازی تو کشورهای ایسلند، نروژ، فنلاند، دانمارک، هلند، تایلند، ویتنام و فیلیپین در دسترسه. با این حال خودم مستقیم از گوگل پلی دانلود کردم و بازی هم بدون فیلترشکن بالا میاد.

مطالب پیشنهادی