ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استیکر اهدا کمک مالی اینستاگرام
تکنولوژی

اینستاگرام استیکر اهدا کمک های مالی را در استوری آزمایش می کند

شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار، می‌توانند فضای خوبی برای کمک به اقشار نیازمند و اهدا کمک‌های مالی به این افراد باشند و چند سالی هست که بعضی از این شبکه‌ها چنین قابلیتی را به اپلیکیشن‌های خود اضافه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار، می‌توانند فضای خوبی برای کمک به اقشار نیازمند و اهدا کمک‌های مالی به این افراد باشند و چند سالی هست که بعضی از این شبکه‌ها چنین قابلیتی را به اپلیکیشن‌های خود اضافه کرده‌اند. در همین راستا، اینستاگرام هم تصمیم گرفته که یک استیکر اهدا کمک‌ مالی را در بخش استوری‌های خود آزمایش کند.

این موضوع را اخیرا جین مانچون وانگ، محقق و تحلیلگر حوزه اپلیکیشن‌ها در تست اینستاگرام کشف کرده است. قابلیت جدید، تقریبا مشابه ابزار جمع‌آوری و اهدا کمک‌های مالی پلتفرم فیسبوک عمل می‌کند که برای امور خیریه و شخصی کاربرد دارند.

مطابق اسکرین‌شاتی که وانگ منتشر کرده، کاربران با اشاره روی استیکرهای کمک مالی (Donation) می‌توانند به فهرستی از سازمان‌های خیریه غیرانتفاعی دسترسی پیدا کرده و در صورت تمایل، وارد لینک هر کدام شده و کمک‌های خود را اهدا کنند.

استیکر اهدا کمک مالی اینستاگرام

ارائه ابزار جمع‌آوری کمک‌های مالی در فیسبوک، به سال 2015 باز می‌گردد. همچنین ابزار دیگری هم برای پرداخت مالی در مارکت پلیس و سرویس مسنجر این شبکه اجتماعی نیز ارائه می‌شود. با این وجود، اینستاگرام به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های فیسبوک در ارائه خدمات پرداخت روند آهسته‌‌تری را طی کرده به طوری که در حال حاضر قابلیت‌هایی مثل رزرو رستوران و خرید به صورت آزمایشی در اختیار جمع محدودی از کاربران این اپلیکیشن قرار گرفته است.

با این وجود، گزارشات تازه حاکی از آنند که اینستاگرام مشغول توسعه اپلیکیشنی مستقل برای خرید است و با این حساب، ارائه خدمات پرداخت و اهدا کمک‌های مالی در استوری دور از انتظار نخواهد بود.

در هر صورت، امکان اهدا کمک مالی در استوری فعلا برای تعداد محدودی از کاربران اینستاگرام مهیا شده و هنوز اطلاعاتی در مورد زمان انتشار رسمی این قابلیت در دسترس نیست. اگر جزو تسترهای اینستاگرام باشید، می‌توانید استیکر Donation را در بخش ساخت استوری‌های اینستاگرام مشاهده نمایید.

در غیر این صورت باید برای به‌روزرسانی رسمی اپلیکیشن صبر کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی