ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مرورگر سامسونگ
تکنولوژی

آخرین بتای مرورگر سامسونگ همراه با One UI و حالت تاریک منتشر شد

سامسونگ به تازگی آپدیتی برای نسخه بتای مرورگر اختصاصی خود، یعنی Samsung Internet Browser منتشر کرده که با قابلیت‌ها و تغییرات جدیدی همراه بوده. بزرگترین تغییر نسخه 9.2 این مرورگر، ارائه اینترفیس One UI بوده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

سامسونگ به تازگی آپدیتی برای نسخه بتای مرورگر اختصاصی خود، یعنی Samsung Internet Browser منتشر کرده که با قابلیت‌ها و تغییرات جدیدی همراه بوده. بزرگترین تغییر نسخه 9.2 این مرورگر، ارائه اینترفیس One UI بوده که ضمن ایجاد تحول در ظاهر اپ مهم‌ترین آیتم‌های تعاملی را به پایین صفحه منتقل کرده است.

مرورگر سامسونگ

این تغییر سبب شده که بتوانید آسان‌تر از همیشه، و فقط با یک انگشت به تمام آیتم‌های مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید؛ حتی در گوشی‌هایی که نمایشگرهای باریک و طویلی دارند. به عنوان مثال، آیکن منوی سه نقطه‌ای مرورگر که در قسمت بالا و سمت راست صفحه دیده می‌شد، در آخرین بتای Samsung Internet Browser به گوشه پایین و سمت راست منتقل شده و به شکل کشویی درآمده است.

مضاف بر این، در آخرین بتای مرورگر حالت تاریک (Dark Mode) را هم مشاهده می‌کنید. منوی مرورگر از یک فهرست عمودی ساده و متنی، به یک باکس زیبا و تصویری تبدیل شده که دسترسی آسان‌تری به تنظیمات مرورگر برایتان فراهم می‌کند. همچنین نسخه 9.2 بتا شامل ویژگی جدیدی به نام Smart Anti-Tracking هم هست که از یادگیری ماشینی برای شناسایی دامین‌های شخص ثالث سوء استفاده‌کننده از اطلاعات شما بهره می‌برد.

مرورگر سامسونگ

ویژگی یادشده می‌تواند این دامین‌ها را مسدود کند تا نتوانند به کوکی‌های مرورگر دسترسی یابند. بنابراین دیگر هنگام وبگردی قادر به ردیابی شما در محیط اینترنت نخواهند بود. برای فعالسازی این قابلیت کافیست در نسخه بتا مسیر Settings > Privacy and Security > Smart anti-tracking را طی کنید.

آخرین بتای Samsung Internet Browser را می‌توانید همین حالا با مراجعه به پلی استور دانلود نمایید. همچنین برای دانلود نسخه اصلی و پایدار اپلیکیشن، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • abo_l
    abo_l | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

    من نصب دارم خیلی عالی بود عالیتر شده

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

    از این همه لطفتون سپاسگذارم

مطالب پیشنهادی