ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تولید کنندگان محتوا
تکنولوژی

درآمد ۷ میلیارد دلاری ادمین های اینستاگرام و یوتیوب در آمریکا طی سال ۲۰۱۷

بنابر اعلام کارشناسان، تولیدکنندگان محتوا در آمریکا طی سال گذشته، ۷ میلیارد دلار از پلتفرم های اینترنتی نظیر اینستاگرام ، یوتیوب و.. کسب درآمد کرده اند. به تازگی وب سایت Re:Create Coalition گزارش کاملی از تولید محتوای ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

بنابر اعلام کارشناسان، تولیدکنندگان محتوا در آمریکا طی سال گذشته، ۷ میلیارد دلار از پلتفرم های اینترنتی نظیر اینستاگرام ، یوتیوب و.. کسب درآمد کرده اند.

تولید کنندگان محتوا

به تازگی وب سایت Re:Create Coalition گزارش کاملی از تولید محتوای اینترنتی در ایالات متحده آمریکا منتشر کرده که جزئیاتی درباره‌ی این فعالیت را نشان می‌دهد.

به گزارش این وبسایت، تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی، ۱۷ میلیون آمریکایی به تولید محتوا در پلتفرم‌های آنلاین مختلف پرداخته‌‌اند و این تولیدکنندگان محتوا موفق شده‌اند درآمدی معادل ۶.۸ میلیارد دلار کسب کنند.

تولید کنندگان محتوا

محققان Re:Create Coalition که در زمینه حفظ قانون کپی رایت تولید محتوا نیز فعالیت می‌کند، سال گذشته نیز چنین تحلیلی انجام داده و اکنون توانسته‌اند به مقایسه ارقام دو سال با یکدیگر بپردازند.

آنها متوجه شده‌اند که طی سال گذشته، درآمد کلی تولید کنندگان محتوا در آمریکا به میزان ۱ میلیارد دلار افزایش یافته و ۲.۴ میلیون نفر نیز به جمع تولید کنندگان محتوای ایالات متحده اضافه شده‌‌‌اند.

به گزارش این گروه، سال گذشته توجه کاربران به پلفترم‌های اینستاگرام و توییچ بیشتر از گذشته جلب شده است. به همین دلیل است که شمار ادمین‌های اینستاگرام ۴۹.۵ درصد افزایش یافته و به تعداد استریم‌های پلتفرم توییچ نیز ۳۰ درصد اضافه شده است.

شمار تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام ۴۹.۵ درصد افزایش یافته

این گروه به بررسی ۹ پلتفرم مختلف پرداخته و متوجه شده که موفقترین پلتفرم برای تولیدکنندگان محتوا محسوب می‌شود چرا که ۵.۶ میلیون آمریکایی از این سرویس درآمد کسب می‌کنند. جالب اینجاست که وردپرس، Tumblr و یوتیوب در رتبه‌های بعدی قرار دارند و میلیون‌ها نویسنده یا استریمر را به خود اختصاص داده‌اند.

تولید کنندگان محتوا

در این گزارش ذکر شده که کمتر از ۱۱۷ هزار نفر تولید کننده محتوا در اینترنت سالانه‌ درآمدی بیشتر از ۱۰ هزار دلار دارند.

این در حالی است که متخصصین Re:Create Coalition، تنها اشخاص مستقل را بررسی کرده‌اند و رسانه‌ها، ستاره‌های هالیوود، ورزشکاران معروف یا استعداد‌های صنعت موسیقی در این آمار نادیده گرفته شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

    اونوقت کل تولید محتوای یک سری هم تو ایران شده اینکه برقصن از خودشون با یک آهنگ فیلم بگیرن... یعنی اینستا رو هم به گند کشیدن ایرانی ها

مطالب پیشنهادی