ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Scalebound احتمالا به عنوان انحصاری نینتندو سوییچ باز خواهد گشت

چند سالی از معرفی Scalebound به عنوان یکی از انحصاری‌های مورد انتظار ایکس باکس وان می‌گذرد. البته بعد از طی شدن مدتی از ساخت این بازی، مایکروسافت تولید آن را لغو کرد. حال و پس ...

Ojan Salemi
نوشته شده توسط Ojan Salemi | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

چند سالی از معرفی Scalebound به عنوان یکی از انحصاری‌های مورد انتظار ایکس باکس وان می‌گذرد. البته بعد از طی شدن مدتی از ساخت این بازی، مایکروسافت تولید آن را لغو کرد. حال و پس از گذشت ۲ سال، به نظر می‌رسد کار ساخت Scalebound البته این بار با همکاری نینتندو جریان پیدا کرده است.

بر اساس گزارشی که توسط Nintendo Insider منتشر شده، روند ساخت Scalebound این بار با همکاری نینتندو از سر گرفته شده و احتمالا این بازی در آینده‌ای نچندان دور به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این موضوع از آن‌جایی که سازنده Scalebound یعنی استودیو پلاتینیوم گیمز رابطه بسیار خوبی با کمپانی نینتندو دارد چندان دور از انتظار نیست. این دو سابقه همکاری در تولید عناوین موفقی مثل بایونتا 2 را در کارنامه خود دارند.

Scalebound

در ضمن باید به این نکته توجه کرد که سخت افزار نینتندو سوییچ از لحاظ پردازشی ضعیف‌تر از ایکس باکس وان بوده و باید منتظر ماند و دید که عرضه بازی برای سوییچ باعث کاهش پیدا کردن کیفیت نهایی محصول خواهد شد یا خیر. فیل اسپنسر به عنوان مدیر برند ایکس باکس دلیل لغو شدن بازی Scalebound را بیش از اندازه زود معرفی شدن آن دانسته بود. به گفته او، موانع سر راه پلاتینیوم گیمز باعث شده بود تا بازی نتواند به استانداردهای مایکروسافت و این استودیو نزدیک شود.

از زمان لغو شدن تولید این بازی تا امروز، ایکس باکس وان با مشکل بازی‌های انحصاری درجه یک روبرو بوده است. طی هفته‌ای که گذشت عنوان Crackdown 3 بعد از مدت‌ها تاخیر به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت منتشر شد اما به هیچ عنوان نتوانست پاسخگوی انتظارات طرفداران این کنسول باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی