ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیانیه رسمی بامیلو منتشر شد: کوچک‌تر اما مصمم‌تر

بامیلو با انتشار یک بیانیه خبری رسمی، به شایعات پایان داد و رسماً اعلام کرد که قصد دارد برای حفظ تاثیرگذاری خود در فضای تجارت الکترونیکی ایران و ارائه خدمات به کاربران، روی بخش‌های کلیدی‌تری ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۷

بامیلو با انتشار یک بیانیه خبری رسمی، به شایعات پایان داد و رسماً اعلام کرد که قصد دارد برای حفظ تاثیرگذاری خود در فضای تجارت الکترونیکی ایران و ارائه خدمات به کاربران، روی بخش‌های کلیدی‌تری در بازار خرده‌فروشی کشور متمرکز شود.

روابط عمومی بامیلو در همین بیانیه می‌نویسد که این فروشگاه اینترنتی با توجه به تغییرات بازار ایران، رویکرد خود را هم تغییر خواهد داد و این تغییرات مستلزم کوچک‌تر شدن و حذف برخی از قسمت‌هاست که تقاضای کمتری دارند:

«تیم بامیلو به عنوان اولین بازار اینترنتی ایران، همیشه سعی داشته رضایت مشتریان را در اولویت قرار دهد، اما گاهی پایبندی به تعهدات نیازمند اتخاذ تصمیمات دشوار و متناسب با تغییراتی است که گاهی قابل پیش‌بینی هم نیستند. تیم بامیلو، علی رغم میل باطنی، به این نتیجه رسید که برای تداوم فعالیت پایدار در بازار ایران، ناچار به اتمام همکاری با تعدادی از نیروهای توانمند خود است و از اول اسفندماه ۱۳۹۷ با تیم کوچکتری به فعالیت خود ادامه می‌دهد.»

در این بیانیه همچنین عنوان شده است که بامیلو جهت ایجاد موقیعت‌های کاری جدید برای کارکنان سخت‌کوش این فروشگاه اینترنتی تلاش خواهد کرد: «به زودی تعدادی از همکاران این فروشگاه به دیگر شرکت‌های وابسته منتقل خواهند شد و سایر افراد نیز در فهرست مشاغل احتمالی آینده در اولویت قرار خواهند گرفت.»

روابط عمومی بامیلو همچنین از سوی مدیریت شرکت بامیلو، این تغییرات را نشانه انعطاف سازمانی دانسته و از قول او می‌گوید: «ما همواره متعهد به ارائه یک پلتفرم کارآمد و منحصربفرد برای کاربران فضای اینترنت در سراسر ایران و البته ایجاد یک فضای صمیمی در خانواده بامیلو بودیم. این تصمیم نیز نشان می‌دهد با وجود همه تغییرات اخیر همچنان قصد داریم تا با جدیت فعالیت خود را در ایران ادامه دهیم.»

بر اساس اعلام رسمی بامیلو، این فروشگاه اینترنتی از این پس بیشتر روی کالاهای مصرفی (FMCG) که مورد استقبال کاربران بوده، متمرکز است و همه کاربران همچون گذشته می‌توانند از این بازار اینترنتی خرید کنند.

به گزارش دیجیاتو، بامیلو زیرمجموعه گروه اینترنت ایران است که محصول اصلی این گروه، خانواده اسنپ نام دارد. آنطور که بیانیه بامیلو می‌گوید، «تعدادی از همکاران این فروشگاه به دیگر شرکت‌های وابسته منتقل خواهند شد». لازم به اشاره است که بامیلو آمار دقیقی از تعدیل‌های خود ارائه نداده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Ali_dahaghin
    Ali_dahaghin | ۵ اسفند ۱۳۹۷

    علی برکت الله

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی