ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لومیکس TZ95
تکنولوژی

دوربین لومیکس TZ95 معرفی شد؛ فیلمبرداری 4K و زوم ۳۰ برابری در بدنه‌ای کامپکت

پاناسونیک در کنار FZ1000 II دوربین جدید لومیکس TZ95 را هم معرفی کرده که قابلیت های جذابی را در بدنه کوچک خود جای داده است. از قابلیت های شاخص لومیکس TZ95 باید به فیلمبرداری 4K، لنز زوم، نمایشگر با ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

پاناسونیک در کنار FZ1000 II دوربین جدید لومیکس TZ95 را هم معرفی کرده که قابلیت های جذابی را در بدنه کوچک خود جای داده است.

از قابلیت های شاخص لومیکس TZ95 باید به فیلمبرداری 4K، لنز زوم، نمایشگر با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه ای و لرزشگیر تصویر اپتیکال اشاره کرد.لومیکس TZ95

این دوربین برخلاف FZ1000 II از بدنه شبه DSLR بی بهره بوده و به لطف ابعاد کامپکت و باریک به راحتی در جیب جا می گیرد. در نتیجه بیشتر مناسب کاربران عادی و افرادی است که به عکسبرداری از مناظر علاقه دارند اما نمی خواهند هزینه زیادی را برای دوربین پرداخته یا بار حمل مدل های سنگین و حجیم را به دوش بکشند.

لومیکس TZ95 که در برخی کشورها با نام TZ96 یا DCZS80 هم به فروش خواهد رسید، به سنسور ۲۰.۳ مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی فوق حساس CMOS مجهز شده و در کنار آن لنز ۲۴ تا ۷۲۰ میلیمتری لایکا DC Vario-Elmar قرار دارد که امکان زوم اپتیکال ۳۰ برابری و زوم هوشمند (دیجیتال) ۶۰ برابری را میسر می سازد. آنچه که این دوربین کامپکت را یک سر و گردن بالاتر از گوشی پرچمدار قرار می دهد همین زوم فوق العاده است.

لومیکس TZ95 علاوه بر ثبت تصاویر با فرمت RAW، امکان تصویربرداری پیاپی با سرعت ۱۰ فریم بر ثانیه و فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را مهیا می سازد. لومیکس TZ95

ویژگی های دیگر شامل شاتر با سرعت بین ۱/۱۶۰۰۰ ثانیه تا ۳۰ ثانیه در حالت نایت مود، ISO بین ۸۰ تا ۳۲۰۰، منظره یاب الکترونیکی ۰.۲۱ اینچی با ۲.۳۳ میلیون نقطه و پوشش صد در صدی و نمایشگر ۳ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۱.۰۴ میلیون نقطه و قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه ای است.

محصول جدید کمپانی ژاپنی همچنین قابلیت اتصال به وای فای و پورت های HDMI و micro USB را نیز در خود جای داده است.

پاناسونیک پیش فروش لومیکس TZ95 را در رنگ های نقره ای و مشکی و با قیمت ۴۴۸ دلار شروع کرده و به زودی آن را راهی بازار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی