ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی فولد
تکنولوژی

انتشار تصاویری واضح از گلکسی اس ۱۰، گلکسی واچ و ایرباد سامسونگ

اگر قرار بود رکورد افشای اطلاعات گجت ها در گینس ثبت شود احتمالا این عنوان به سری گلکسی سامسونگ می رسید. تقریبا تمامی اطلاعات این دستگاه ها پیش از رونمایی امشب لو رفته و حالا ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۴

اگر قرار بود رکورد افشای اطلاعات گجت ها در گینس ثبت شود احتمالا این عنوان به سری گلکسی سامسونگ می رسید. تقریبا تمامی اطلاعات این دستگاه ها پیش از رونمایی امشب لو رفته و حالا نوبت به افشای نام نسخه تاشو و انتشار رندرهای با کیفیت از گوشی ها، ایرباد و ساعت هوشمند رسیده است.

بر اساس آخرین توییت ایوان بلس که پیش از این اعتبار سخنانش ثابت شده، موبایل تاشو سامسونگ گلکسی فولد نام خواهد داشت. پیش از گمانه زنی ها از نام های دیگری نظیر گلکسی اف حکایت داشت. احتمالا طی رویداد امشب اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی فولد ارائه خواهند شد.

همچنین صفحه SamCentral در توییتر تصاویر با کیفیتی را از این مدل های گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس منتشر کرده که طرح نهایی این گوشی را به تصاویر می کشد.همانطور که انتظار می رفت گلکسی اس ۱۰ به دوربین اصلی سه گانه و سلفی تک سنسوره مجهز شده اما پنل جلوی اس ۱۰ پلاس میزبان دوربین سلفی دوگانه ای است که تصاویر با کیفیت بالاتری را ثبت می کند. گلکسی فولد

بلس قبلا مدعی شده بود که قوی ترین نسخه گلکسی اس ۱۰ پلاس با ۱۲ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی حدود ۱۴۷۷ دلار قیمت خواهد داشت.

در نهایت نوبت به انتشار تصاویری واضح از ساعت هوشمند گلکسی واچ و ایربادهای سامسونگ می رسد که توسط WinFuture منتشر شده و این گجت ها را از تمام زوایا و در رنگ های مختلف به تصویر می کشند.

بر اساس شایعات قبلی هر کدام از هدفون‌های گلکسی بادز از یک باتری با ظرفیت ۵۸ میلی آمپر ساعت بهره برده و به لطف ۸ گیگابایت حافظه داخلی امکان پخش آهنگ به صورت مستقل و بدون نیاز به گوشی را دارند.

از مشخصات احتمالی گلکسی واچ باید به نمایشگر ۱.۱ اینچی امولد با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل، چیپست دو هسته‌‌ای اگزینوس ۹۱۱۰، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۲۳۶ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی