ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی میان رده ال جی
تکنولوژی

سه گوشی میان رده ال جی از سری K و Q رسما معرفی شدند

روز گذشته و در حالی که کمتر از یک هفته تا برگزاری بزرگ ترین نمایشگاه موبایل دنیا باقی مانده است سه گوشی میان رده ال جی با نمایشگرهای پیشرفته معرفی شدند. این گوشی ها به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

روز گذشته و در حالی که کمتر از یک هفته تا برگزاری بزرگ ترین نمایشگاه موبایل دنیا باقی مانده است سه گوشی میان رده ال جی با نمایشگرهای پیشرفته معرفی شدند.

این گوشی ها به ترتیب شامل Q60، K50 و K40 نام دارند که به نمایشگرهای پیشرفته مجهز هستند و تمرکز ویژه ای هم روی هوش مصنوعی دارند. هر سه این موبایل ها از نمایشگر فول ویژن +HD ال جی بهره می گیرند (نمایشگر ۶.۲۶ اینچی در مدل های Q60 و K50 و نمایشگر ۵.۷ اینچی در مدل K40).

همانطور که اشاره کردیم هر سه این گوشی ها مجهز به نوعی قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی به نام AI CAM هستند که تشخیص هر آنچه مقابل لنز دوربین شان قرار می گیرد (از انسان گرفته تا حیوانات خانگی و غذا) را ممکن می کند و تنظیمات را بر همین اساس تغییر میدهد.

سه گوشی میان رده ال جی به دکمه فیزیکی برای فراخوانی گوگل اسیستنت مجهز هستند و صدای ساراند DTS:X 3D برایشان در نظر گرفته شده که در واقع نوعی تکنولوژی صوتی پیشرفته است و میتواند صدای ساراند ۷.۱ کاناله را شبیه سازی کند. گوشی میان رده ال جی Q60 و K50 از یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می گیرند و مدل کوچک تر یعنی ال جی K40 به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده.

اما اصلی ترین تفاوت این سه گوشی میان رده ال جی با هم در تنظیمات دوربین آنهاست. هر دو مدل Q60 و K50 به دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز هستند در حالی که Q60 سه دوربین در بخش پشتی اش دارد: یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فازی، لنز ۵ مگاپیکسلی با زاویه بسیار واید و یک لنز ۲ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص عمق.

اصلی ترین تفاوت سه گوشی میان رده ال جی در تنظیمات دوربین آنهاست

گوشی میان رده ال جی K50 هم به دوربین اصلی دوگانه با ترکیب لنزهای ۱۳ (با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فازی) و ۲ مگاپیکسلی (با قابلیت تشخیص عمق) مجهز شده و K40 یک دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فازی دارد.

هر سه این مدل ها دارای حسگر اثرانگشت هستند و از شبکه های 2G، 3G و LTE پشتیبانی می کنند. تاریخ عرضه این سه گوشی میان رده ال جی هنوز مشخص نشده و نمی دانیم قیمت شان چقدر است با این حال انتظار می رود که در جریان MWC 2019 که هفته آینده در بارسلون برگزار می شود به اطلاعات بیشتری در این رابطه دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی