ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بازگشت TOP GEAR؛ مروری بر اولین اپیزود فصل 26 در دوران پسا کلارکسون

همانطور که پیش تر وعده داده شده بود، پخش فصل بیست و ششم مجموعه تاپ گیر از هفدهم فوریه (یکشنبه گذشته) آغاز شد. مثل دو فصل قبل، این بار نیز وظیفه اجرای برنامه را سه ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

همانطور که پیش تر وعده داده شده بود، پخش فصل بیست و ششم مجموعه تاپ گیر از هفدهم فوریه (یکشنبه گذشته) آغاز شد. مثل دو فصل قبل، این بار نیز وظیفه اجرای برنامه را سه مجری مت له بلانک، کریس هریس و روری رید بر عهده دارند.

Top Gear season 26 episode 1 (11)

بخش اعظمی از اولین اپیزود از فصل جدید، به مقایسه دو مدل اسپرت و هیجان انگیز پورشه پانامرا توربو اسپرت توریسمو و فراری GTC4 Lusso اختصاص یافته بود. در این مقایسه دو قسمتی کریس هریس و مت له بلانک دو مدل مذکور را به جاده ها و طبیعت فوق العاده زیبای کشور نروژ برده و به طرق مختلف آنها را روبروی هم قرار می دهند. به اعتقاد کریس و مت، پورشه پانامرا و فراری GTC4 Lusso دو استیشن واگن مناسب برای جایگزینی مدل های معمولی و رایج هستند.

Top Gear season 26 episode 1 (16)

پس از پایان بخش اول مقایسه، نوبت به روری رید رسید تا خودروی همه کاره سوزوکی ایگنیس (Ignis) را بررسی کند. در این بررسی سابینا اشمیتز راننده معروف آلمانی با فیات پاندا کراس به روری پیوست و ضمن ارزیابی توانایی های آفرود دو خودرو سعی کردند با فتح یک تپه، آن را به کوه تبدیل کنند!

Top Gear season 26 episode 1 (3)

مثل فصل های قبلی، در فصل بیست و ششم نیز عوامل تاپ گیر به بخش مهمان برنامه وفادار مانده و کماکان دقایقی را به این آیتم اختصاص داده اند، آیتمی که به دلیل انتقادهای زیاد در فصل اخیر مجموعه گرند تور به طور کامل حذف شده است. مهمان این هفته تاپ گیر جیمز مارسدن بازیگر سریال دنیای غرب (Westworld) بود.

Top Gear season 26 episode 1 (6)

بعد از یک مصاحبه خودرویی و ثبت رکورد با تویوتا 86 در پیست اختصاصی تاپ گیر توسط چیمز مارسدن، بخش دوم از مقایسه پورشه پانامرا توربو اسپرت توریسمو و فراری  GTC4 Lussoپخش شد.

Top Gear season 26 episode 1 (8)

از زمان جدایی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند از تاپ گیر، این مستند خودرویی با سابقه چالش های بزرگی را پیش روی خود دیده و نتوانسته همانند گذشته در جلب رضایت بینندگان موفق عمل کند.

اپیزود اول از فصل بیست و ششم تاپ گیر به دلیل تعادل مناسب بین بخش های مختلف و همچنین پیشرفت هایی که از لحاظ اجرا حاصل شده، این امید را می دهد که شاهد اپیزودهای جذاب و تماشایی دیگر در هفته های پیش رو باشیم.

Top Gear season 26 episode 1 (17)

شایان ذکر است در حال حاضر فصل سوم مستند گرند تور نیز در حال پخش بوده و علاقه مندان برنامه های خودرویی هر هفته می توانند جمعه ها و یکشنبه ها به تماشای قسمتی جدید از این دو مجموعه بنشینند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • I'mSully
    I'mSully | ۲ اسفند ۱۳۹۷

    حیف لابلانک...
    با این که فوق العادس و عاشقشم ولی کفشای جرمی خییییلی بزرگه و حتی یکی مث لابلانکم نمیتونه پرشون کنه.
    بماند ک نویسنده های تاپ گیر واقعا ضعیفن، ۱ جوک خنده دارم نمیتونن بنویسن ?

  • محسن
    محسن | ۱ اسفند ۱۳۹۷

    این کجا و آن کجا...

مطالب پیشنهادی