ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از رتبه اول تا هفدهم در یک سال؛ افت شدید اپل در بین خلاق ترین های جهان

مطابق رسم سالیانه، سایت Fast Company امروز لیست ۵۰ شرکت خلاق سال جاری را منتشر کرد که در آن اپل به عنوان رتبه یک سال گذشته، در لیست جدید تا رتبه ۱۷ سقوط کرده است. ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

مطابق رسم سالیانه، سایت Fast Company امروز لیست ۵۰ شرکت خلاق سال جاری را منتشر کرد که در آن اپل به عنوان رتبه یک سال گذشته، در لیست جدید تا رتبه ۱۷ سقوط کرده است.

در این جدول، کمپانی چینی Meituan Dianping که خدماتی مانند خرید غذا، رزرو هتل و تهیه بلیت سینما را ارائه می‌کند در رتبه اول قرار گرفته است. این کمپانی طی سال گذشته میلادی توانسته به ۳۵۰ میلیون نفر در ۲۸۰۰ شهر سرویس‌های خود را ارائه دهد. بالاتر از اپل، می‌توان نام برندهای مشهور دیگری مثل تارگت، توییچ و NBA را هم مشاهده کرد.

در توضیح Fast Company برای انتخاب اپل به عنوان هفدهمین کمپانی خلاق، این توضیح آمده است:‌‌ «خلاقانه ترین محصول سال 2018 نه گوشی هوشمند یا تبلت بلکه چیپست A12 بایونیک است. این محصول اولین چیپست با معماری ۷ نانومتری محسوب شده که قدرت بیشتر و مصرف باتری کمتر را برای آیفون‌های جدید به ارمغان آورده است.»

اپل

سال گذشته این کمپانی به خاطر عرضه آیفون X، سری سوم اپل واچ و ARKit به عنوان خلاق‌ترین شرکت سال انتخاب شده بود. البته اپل هنوز در لیست محصولات الکترونیکی Fast Company جلوتر از کمپانی‌هایی مانند گوگل، مایکروسافت و دل در رتبه اول قرار گرفته است.

در همین راستا چندی پیش خواندیم که کاربران آیفون کمتر از گذشته نسبت به خرید آیفون جدید از خود علاقه نشان داده و چرخه تعویض این گوشی از ۳ سال به مدت زمان ۴ سال افزایش پیدا کرده است. بسیاری کم شدن خلاقیت در محصولات جدید اپل را دلیل رخ دادن این اتفاق می‌دانند.

در انتها برای مشاهده لیست کامل خلاقانه‌ترین کمپانی‌های سال می‌توانید به سایت رسمی Fast Company مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۳ اسفند ۱۳۹۷

    من فک نکنم اپل بتونه در اینده قدرت الانش رو حفظ کنه فقط تو موبایل قدرت داشتن اونم تو این دو سه سال خوب کار نکردن الان حتی گوشی دوم هم نیست تو امار فروش اول سامسونگ هست بعد هواوی بعد تازه ایفون پس با این وضعیت نمیتونه رقابت کنه مخصوصن اینکه اصلا گوشی هاش رو قوی نمیکنه فقط دوربین گوشیش خوبه ولی الان خیلی ها به جز عکس کار های خیلی بیشتر با گوشی انجام میدن

  • Salim ۱۱۳
    Salim ۱۱۳ | ۳ اسفند ۱۳۹۷

    اپل بغیر از آیفون چی داره دقیقا؟ اپل هنوزم نون استیو جابز رو می خوره

  • molavy
    molavy | ۳ اسفند ۱۳۹۷

    آغازی بر سقوط امپراطوری اپل

مطالب پیشنهادی