ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی استور
تکنولوژی

فروشگاه اپلیکیشن‌ جدید سامسونگ با نام Galaxy Store آغاز به کار کرد

فروشگاه اپلیکیشن‌های سامسونگ، موسوم به Galaxy Apps پیشینه‌ای نسبتا طولانی دارد. غول کره‌ای در سپتامبر 2009، با هدف ارائه و فروش آسان خدمات و اپلیکیشن‌های اختصاصی خود به خریداران برند سامسونگ این فروشگاه را راه‌اندازی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

فروشگاه اپلیکیشن‌های سامسونگ، موسوم به Galaxy Apps پیشینه‌ای نسبتا طولانی دارد. غول کره‌ای در سپتامبر 2009، با هدف ارائه و فروش آسان خدمات و اپلیکیشن‌های اختصاصی خود به خریداران برند سامسونگ این فروشگاه را راه‌اندازی کرد و حالا پس از گذشت تقریبا ده سال از این موضوع، نوبت به ایجاد تغییر و تحولاتی اساسی در این فروشگاه رسیده است.

سامسونگ در آستانه ده سالگی این فروشگاه، به بازسازی برند آن پرداخته و نامش را به Galaxy Store تغییر داده است. در گلکسی استور همچنان مثل قبل، می‌توانید به دانلود اپلیکیشن‌های اندروید اقدام کرده و به جدیدترین تم‌ها و نرم‌افزارهای شخصی‌سازی گوشی‌های گلکسی دسترسی داشته باشید. همچنین واچ فیس‌های ساعت‌های هوشمند سامسونگ نیز از طریق این فروشگاه قابل دریافت هستند.

گلکسی استور

اما تغییر نام، تنها تغییر فروشگاه سامسونگ نبوده است. غول کره‌ای ظاهر فروشگاه را نیز دستخوش تغییرات بزرگ و کوچکی قرار داده و در بازطراحی آن، زبان طراحی جدید One UI این شرکت برای محصولات نرم‌افزاری را به کار گرفته است؛ استایلی که کاربران گوشی‌های گلکسی S8، S9، نوت 8 و نوت 9 در اندروید پای با آن آشنا هستند. در طراحی جدید فروشگاه، آسان‌تر از همیشه می‌توانید در میان اپلیکیشن‌ها به جستجو بپردازید.

این موضوع به لطف قرارگیری یک نوار دسترسی سریع به انتهای صفحه اتفاق افتاده که از چهار بخش Apps، Game، My Galaxy و Watch تشکیل شده است. به گفته سامسونگ، گلکسی اپس از نسخه 4.5.01.7 به گلکسی استور تغییر نام یافته و در حال حاضر برای کاربران گوشی‌های سامسونگ مبتنی بر اندروید 9.0 پای منتشر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • parsarezaee۳۳۲
    parsarezaee۳۳۲ | ۲ اسفند ۱۳۹۷

    من اندرویدم ۶.۰.۱ و دیروز یا پریروز برام آپدیت شد

مطالب پیشنهادی