ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت احتمالا سرویس گیم پس را به نینتندو سوییچ خواهد آورد

با توجه به گزارشی که ساعاتی پیش در فضای مجازی منتشر شد، به نظر می‌‎رسد مایکروسافت قصد دارد سرویس گیم پس و سرویس ابری پراجکت ایکس کلاود (Project xCloud) را برای کنسول نینتندو سوییچ در ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

با توجه به گزارشی که ساعاتی پیش در فضای مجازی منتشر شد، به نظر می‌‎رسد مایکروسافت قصد دارد سرویس گیم پس و سرویس ابری پراجکت ایکس کلاود (Project xCloud) را برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دهد.

تلاش‌های مایکروسافت در ماه‌های گذشته نشان می‌دهد این شرکت می‌خواهد که مرزهای فعالیت خود را بیش از پیش گسترش داده و به نوعی به نتفلیکس صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شود. در همین راستا نیز در چند وقت اخیر شاهد معرفی سرویس گیم پس و سرویس ابری پراجکت ایکس کلاود بوده‌ایم.

وبسایت گیم اینفورمر به تازگی گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد مایکروسافت در آینده سرویس گیم پس را به نینتندو سوییچ خواهد آورد. البته تمامی عناوین موجود در سرویس گیم پس تنها برای ویندوز و ایکس باکس وان توسعه یافته‌اند که مایکروسافت قصد دارد برای حل این مشکل سرویس پراجکت ایکس کلاود را نیز به این کنسول هیبریدی آورده تا بازی‌ها بر پایه آن اجرا شوند.

سرویس گیم پس

دو شرکت مایکروسافت و نینتندو در چند وقت گذشته همکاری بسیار نزدیکی را با یکدیگر آغاز کردند و به نظر می‌رسد آوردن سرویس گیم پس به نینتندو سوییچ یکی از نتایج آن باشد. در همین راستا ظاهرا مایکروسافت در حال توسعه‌ی نسخه‌ای از بازی Ori and the Will of the Wisps است که روی جدیدترین کنسول نینتندو اجرا می‌شود.

آوردن سرویس گیم پس و ایکس کلاود به نینتندو سوییچ نه تنها برای مایکروسافت، بلکه برای نینتندو نیز سودآور خواهد بود. به واسطه‌ی این اتفاق، مایکروسافت به تعداد بیشتری از مشترکین دست می‌یابد و در نتیجه درآمد بیشتری کسب خواهد کرد. علاوه بر این، مایکروسافت شاید بتواند از طریق این اتفاق نظر کاربران آسیایی، به خصوص ژاپنی‌، را نیز به محصولات خود جلب کند.

در پایان، لازم به ذکر است که مایکروسافت و نینتندو هنوز واکنشی رسمی نسبت به این خبر نشان نداده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی