ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Digital Wellbeing
تکنولوژی

اپلیکیشن Digital Wellbeing برای گلکسی اس 10 و نوکیا 8 منتشر می‌شود

طبق شواهد بدست آمده از XDA Developers، سامسونگ گلکسی اس 10 یکی از نخستین گوشی‌های غیر پیکسلی است که اپلیکیشن Digital Wellbeing را دریافت خواهد کرد. البته گوشی اقتصادی نوکیا 6 و نوکیا 8 اندکی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

طبق شواهد بدست آمده از XDA Developers، سامسونگ گلکسی اس 10 یکی از نخستین گوشی‌های غیر پیکسلی است که اپلیکیشن Digital Wellbeing را دریافت خواهد کرد. البته گوشی اقتصادی نوکیا 6 و نوکیا 8 اندکی زودتر به همراه آپدیت جدید اندروید 9.0 پای [بررسی دیجیاتو]، این ویژگی را ساعاتی پیش دریافت کرده‌اند.

Digital Wellbeing در قالب یک اپلیکیشن، جزو ویژگی‌های پیش‌فرض اندروید پای به حساب می‌آید که زمانی در انحصاری دیوایس‌های پیکسل گوگل قرار داشت. سپس، برای گوشی‌های مبتنی بر اندروید وان منتشر شد و حالا نوبت آن رسیده که سایر گوشی‌های اندرویدی نیز از امکانات مفید آن بهره‌مند شوند.

Digital Wellbeing

اگر با ویژگی Screen Time آی او اس آشنا باشید، مطمئنا با خصوصیات Digital Wellbeing غریبه نخواهید بود. این اپلیکیشن در اصل برای پیشگیری از اعتیاد کاربران به موبایل طراحی شده و با خصوصیاتی نظیر پایش میزان استفاده از اپلیکیشن‌ها و ردیابی دفعات باز و بسته کردن قفل صفحه و میزان نوتیفیکیشن‌های دریافتی، می‌تواند به کاربر برای مدیریت استفاده از گوشی یاری برساند.

همچنین حالتی به نام Wind Down در این اپ حضور دارد که در بازه‌های زمانی خاص (مثلا شب و هنگام خواب) صفحه گوشی را به رنگ سیاه و سفید درآورده و میزان نوتیفیکیشن‌های دریافتی را به حداقل می‌رساند تا کاربر با آسایش خاطر برای خواب آماده شود.

هنوز خبر این که آیا Digital Wellbeing به جز اس 10، برای سایر گوشی‌های پرچمدار این خانواده مثل اس 10 پلاس یا S10E منتشر می‌شود یا خیر به تأیید رسمی سامسونگ نرسیده است. اما پیش از فرا رسیدن هشتم مارس و زمان ارائه این گوشی‌ها به بازار، احتمالا بیانیه رسمی سامسونگ در این خصوص نیز منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pourya_____11
    pourya_____11 | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

    سلام خسته نباشید من گوشیم گلکسی نوت۹ هست و یه چند ماهی میشه که اوندم روی اندروید پی ولی این گزینه Digital wellbeing واسه من نیومده هنوز میخواستم بدونم امکان داره تو آبدیت های امنیتی که واسه گوشیم میاد درست بشع یا نه ممنون میشم جواب بدید

مطالب پیشنهادی