ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نماد دنیای مجازی در خیابان های شهر؛ مجوز استفاده از ایموجی در پلاک خودرو صادر شد

بر اساس قوانین جدید تصویب شده، مالکین خودروها در ایالت کوئینزلند استرالیا به زودی خواهند توانست از ایموجی ها نیز در پلاک وسایل نقلیه خود استفاده کنند. این ایموجی ها به 5 مورد محدود شده ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۱

بر اساس قوانین جدید تصویب شده، مالکین خودروها در ایالت کوئینزلند استرالیا به زودی خواهند توانست از ایموجی ها نیز در پلاک وسایل نقلیه خود استفاده کنند. این ایموجی ها به 5 مورد محدود شده و افراد علاقه مند باید نمونه دلخواه را از بین آنها انتخاب کنند.

در پلاک های این چنینی باید از ترکیب 3 حرف، دو عدد و ایموجی در پایان استفاده شود. آنطور که اعلام شده ایموجی موجود در پلاک ها بخشی از شناسه نیستند و با ایفای نقش صرفا تزئینی، راننده خودروی عقبی را سرگرم خواهند کرد!

این نخستین باری نیست که یک ایالت مجوز بهره گیری از ایموجی ها بر روی پلاک خودروها را صادر می کند. به غیر از کوئینزلند، ویکتوریا نیز امکان استفاده از پلاک های برگرفته از تیم های فوتبال حاضر در لیگ استرالیا را فراهم کرده است.

دارندگان وسایل نقلیه در کوئینزلند در کنار سفارش ایموجی، قادر خواهند بود پلاک هایی هماهنگ و مشابه با جلو پنجره اتومبیل خود را نیز نصب کنند. به طور کلی قیمت این پلاک های جالب از 85 دلار شروع شده و بسته به نوع تا 475 دلار استرالیا بالا می رود. در حال حاضر ثبت سفارش برای پلاک های مورد بحث انجام شده و از اول ماه مارس (جمعه 10 اسفند) روند تحویل آنها شروع می شود.

ایموجی

به منظور جشن گرفتن این اتفاق، بخش صادر کننده پلاک های ایموجی دار رقابتی به راه انداخته که در آن به برنده خلاقانه ترین پلاک یک دستگاه آیفون XS Max اهدا خواهد شد.

اگر چه اقدام مقامات کوئینزلند در نوع خود جالب به نظر می رسد، اما در این بین مخالفانی نیز وجود دارند که معتقدند ایموجی ها باعث حواس پرتی رانندگان خودروهای دیگر شده و ممکن است زمینه ساز تصادفات ناخواسته شوند. عده ای هم این طرح را به تله ای برای پول تشبیه کرده و خواستار برخورد با آن شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی