ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سنت شکنی یا نوآوری؛ اطلاعات تکمیلی از نسخه چهاردرب فورد موستانگ

دنیای خودرو به حدی عجیب و غریب شده است که هر روز شاهد دیدن و شنیدن خبر های باور نکردنی هستیم . هنگامی که شرکتی مثل فراری قصد تولید SUV دارد چه انتظار دیگری می ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

دنیای خودرو به حدی عجیب و غریب شده است که هر روز شاهد دیدن و شنیدن خبر های باور نکردنی هستیم . هنگامی که شرکتی مثل فراری قصد تولید SUV دارد چه انتظار دیگری می توان از دیگر شرکت ها داشت. درست است که این شرکت ها برای بقا باید فروش داشته باشند اما از دید برخی از طرفداران دو آتشه، مرگ با عزت خیلی بهتر از زندگی با ذلت است. با این وجود دیگر خبر های عجیب و غریب طرفداران را شوکه نخواهد کرد چرا که این روزها هر چیزی دیگر ممکن است راهی خط تولید خودروسازان شود. طبق اخبار منتشر شده فورد توجه خود را بر روی تولید خودرو های کراس اوور، پیکاپ و SUV متمرکز کرده است اما در این بین اسم یک خودرو ظاهرا فراموش شده است؛ طبق شایعات منتشر شده فورد در حال کار بر روی موستانگ 4 درب است .

در جریان نمایشگاهی که فورد در ماه جاری با فروشنده های خود داشته است از شلبی GT500 2020 اطلاعاتی منتشر کرده است . اما اطلاعات منتشر شده فقط مربوط به شلبی نبود و فورد نمای کلی از آینده موستانگ را نیز به آنها نشان داد که مهمترین بخش آن تولید موستانگ 4 درب با موتور V8 توربو است که برای رقابت با Audi A7 و پورشه پانامرا و امثال آن آماده می شود.

تا به اینجا کار این تنها اطلاعاتی است که فورد از موستانگ 4 درب که با نام موستانگ 6G شناخته می شود منتشر کرده است و باید دید چه اطلاعات دیگری در آینده منتشر خواهد شد . در مورد طراحی نیز اینگونه توضیح داده اند که شکلی شبیه به خودرو های SUV برقی که فورد از آنها رونمایی کرده است نداشته و بیشتر شبیه به نسل کنونی موستانگ است.

در مورد پیشرانه موستانگ 4 درب نیز چیزی بیان نشده است و هنوز مشخص نیست که موتور V8 Turbo این خودرو با چه قدرتی این اسب را به حرکت در می آورد تنها چیزی که قطعی است ، این است که دیگر مثل گذشته شاهد استفاده از سوپرشارژ نیستیم و این خودرو از توربو استفاده می کند و انتظار می رود از تکنولوژی مربوط به مدل های 6 سیلندر اکوبوست کوپه بهره ببرد.

در آخر نیز اینگونه اشاره کردند که احتمالا اگر نسخه موستانگ 4 درب مجوز تولید بگیرد باید تا نسل بعدی موستانگ صبر کنیم اما چیزی که قطعی است این است که هیچ وقت از موتور V8 Turbo در مدل کوپه استفاده نخواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی