ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس 10
تکنولوژی

گلکسی اس 10 نسخه ویژه‌ای از Adobe Premiere Rush را دریافت می‌کند

سامسونگ برای تولیدکنندگان ویدیو که نمی‌خواهند برای ویرایش کلیپ‌های فیلمبرداری شده با گوشی به رایانه برگردند، برنامه‌های ویژه‌ای دارد. در رویداد معرفی پرچمدار جدید این شرکت، یعنی گلکسی اس 10 شرکت کره‌ای از ارائه نسخه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۱

سامسونگ برای تولیدکنندگان ویدیو که نمی‌خواهند برای ویرایش کلیپ‌های فیلمبرداری شده با گوشی به رایانه برگردند، برنامه‌های ویژه‌ای دارد. در رویداد معرفی پرچمدار جدید این شرکت، یعنی گلکسی اس 10 شرکت کره‌ای از ارائه نسخه ویژه‌‌ای از نرم‌افزار ویرایش ویدیوی ادوبی پریمیر راش برای این دیوایس در سال جاری میلادی خبر داد.

اگر با این اپ آشنا نیستید، باید بدانید که پریمیر راش یکی از محصولات مهم ادوبی برای ویرایش ویدیو به شمار می‌آید که به خاطر ویژگی‌های خوبی همچون همگام‌سازی از طریق کلاود با دسکتاپ، بیش از همه یوتیوبرها و تولیدکنندگان محتوا را هدف گرفته است.

گلکسی اس 10

از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار قدرتمند می‌توان به فیلمبرداری، ویرایش، تصحیح رنگ، ویرایش صدا، موشن گرافیک‌های جذاب و اشتراک‌گذاری خودکار خروجی‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف اشاره کرد.

در حال حاضر، این نرم‌افزار را می‌توانید روی پلتفرم iOS تجربه کنید و نسخه اختصاصی این اپلیکیشن برای اندروید نیز امسال از راه می‌رسد. اما هنوز مشخص نیست که سامسونگ، چه ویژگی‌های متمایزی را برای نسخه اختصاصی پریمیر راش در گلکسی اس 10 در نظر گرفته است.

همچنین هنوز معلوم نیست که آیا با ارائه این نرم‌افزار، شاهد تخفیف در قیمت خرید گلکسی اس 10 خواهیم بود یا خیر. گلکسی اس 10 قرار است با قیمت پایه 899 دلار از روز هشتم ماه مارس سال جاری روانه بازار گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی